אסוס חזרו לעבוד עם דואר ישראל- אבל איפה החבילה שלי?

אסוס חזרו לעבוד עם דואר ישראל- אבל איפה החבילה שלי?

500 359 TXUX- מדריך אסוס

כולנו כבר התרגלנו להזמין חבילה מאסוס ולקבל לינק מעקב מסודר, הודעת סמס, ואפילו מייל שמעדכנים אותנו באופן שוטף על סטטוס החבילה ומועד הגעתה. למען האמת, לא חשבנו שנתגעגע לחברת השילוח אי-פוסט אבל בשבועיים האחרונים כ”כ הרבה עוקבים פונים אלינו עם תלונות על אסוס- החבילות לא מגיעות בזמן, אין לינקים למעקב, תאריכי היעד עברו מזמן ואין קול ואין עונה.

כן כן, חוזרים להתנהל מול דואר ישראל. החבילות שנשלחות מאסוס אמורות לעבוד בשירות השליחים של דואר ישראל (כלומר להגיע פחות משבוע). זה אומנם לא אומר שאסוס הפסיקו לעבוד לגמרי עם חברת אי פוסט, אבל כן הוסיפו חברות שילוח נוספות כמו GCX, שמספקת לינקים למעקב אחר המשלוח ושירות לקוחות סביר.

מה זה בעצם אומר ומה אתם אמורים לעשות אם החבילה שלכם מתעכבת?

ראשית, במידה והחבילה נשלחת דרך דואר ישראל- לא תהיה לכם יכולת מעקב אמיתית אחר הגעתה של החבילה. אם הזמנתם חבילה וביום שלאחר מכן לא קיבלתם לינק מעקב, זה אומר שהחבילה שלכם נשלחה עם דואר ישראל. אם תאריך היעד של החבילה עבר (שימו לב, אין טעם לפנות אל שירות הלקוחות של אסוס לפני), אז יש לנסח פנייה אל אסוס ולבקש שיבדקו את הנושא.

איך פונים לאסוס?

הדרך הכי מהירה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אסוס היא דרך הפייסבוק שלהם– ולשלוח להם הודעה במסנג’ר.  כאשר אתם פונים, ציינו את מספר ההזמנה, תאריך הלידה שלכם והאימייל ממנו ביצעתם את ההזמנה. אם לא תציינו את כל הפרטים הנ”ל, כאשר נציג השירות יענה לכם, הוא קודם כל יבקש מכם את הפרטים ורק אחרי שתענו הוא יענה שוב, וזה יכול לבזבז זמן. במקרה של חבילה שלא הגיעה הוא גם יאמת איתכם את הכתובת, אז אם תרצו לחסוך את השלב הזה תוכלו גם לציין את הכתובת שלכם לפני שהוא יספיק לשאול. כמובן שאל תשכחו להיכנס לעמוד שלנו בנושא שירות לקוחות, בכדי לקבל את יתר הפרטים על אופן יצירת הקשר עם שירות הלקוחות של אסוס.

שימו לב, במידה והפריטים שהזמנתם לא נמצאים יותר במלאי, רוב הסיכויים שאסוס תזכה אתכם בסכום של ההזמנה. אבל אם הפריטים כן נמצאים במלאי, ישלחו לכם אותם שוב.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו לנו תגובה או כתבו לנו בדף הפייסבוק שלנו.

 

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content