בגדי הים הנמכרים ביותר באסוס- קיץ 2018

בגדי הים הנמכרים ביותר באסוס- קיץ 2018

513 655 TXUX- מדריך אסוס

מזג האוויר השבוע הזה לא השאיר טיפת ספק- החום כבר כאן, והוא הולך ומחמיר בכל יום. בנימה אופטימית זו, כמובן שהדבר ההגיוני שצריך לעשות הוא להזמין מיד בגדי ים לקיץ- כי מה עוד יש לנו לעשות בחיים מלבד לרבוץ עם כל עם ישראל בים ביום שבת?

אנחנו מודות שקל ללכת לאיבוד מול המבחר העצום של בגדי הים שיש באסוס, מדובר באלפי פריטים ולפעמים זה קצת מייאש לעבור על הכל ולנסות למצוא את הדגמים שיתאימו לנו. השבוע פורסמו הדגמים הנמכרים ביותר באסוס, ובכך חיינו נהפכו לקלים יותר עם מגוון בגדי ים מתוקים ביותר:

1. בגד ים צבעוני עם חזיית סטרפלס:

בגדי ים לקיץ באסוס

 

איך למצוא בגדי ים דומים בסגנון? אפשר לרשום בשורת החיפוש הראשית באתר את המילים “ביקיני סטרפלס”- Strepless Bikini ובכך לצמצם את אפשרויות החיפוש.

2. בגד ים MIX & MATCH עם קשירות:

בגדי ים לקיץ מאסוס

 

איך למצוא בגדי ים דומים בסגנון? לאסוס יש קטגוריה נפרדת לבגדי הים מהסוג הזה: ראשית, בתפריט הראשי לחצו על Women ובחרו בקטגוריה- Clothing.  בתוך קטגורית הביגוד לחצו על- Swimwear& Beachwear. זו הקטגוריה הראשית של כל בגדי הים והחוף שיש באתר. לאחר מכן, בפילטרים שמסננים את אופציות החיפוש לפי מדדים שונים בחרו ב Style ושם תופיע האופציה של Mix& Match. כך תוכלו לשלב בין חזיות בסגנון מסוים לבין תחתונים בסגנון מסוים- ולא תהיו חייבות לקנות סט שלם של בגד ים.

3. הטרנד הלוהט של הקיץ- בגדי ים מבד מכווץ:

בגדי ים לקיץ באסוס

 

איך למצוא בגדי ים דומים? פשוט כתבו בשורת החיפוש הכללית בראשית האתר את המילים Crinkle Bikini.

4. בגד ים “חצי שלם” עם קשירה:

בגדי ים לקיץ באסוס

 

איך למצוא בגדי ים דומים? פשוט כתבו בשורת החיפוש הכללית בראשית העמוד את המילים Knot Swimwear.

5. בגד ים שלם עם תחתון בגזרה גבוהה:

בגדי ים לקיץ באסוס

 

איך למצוא בגדי ים דומים? פשוט כתבו בשורת החיפוש הכללית את המילים High Waist Swimsuit וכך תמצאו מגוון של בגדי ים שלמים בגזרה גבוהה

6. בגד ים MIX&MATCH קשירה:

בגדי ים לקיץ באסוס

 

איך למצוא בגדי ים דומים? פשוט כתבו בשורת החיפוש הכללית בראשית העמוד Knot Swimwear או Knot Bikini.

אם אתן חוששות להזמין בגדי ים ברשת בגלל המידות, הכנו לכם מדריך מידות מפורט שיעזור לעשות קצת סדר בבלגן. וכמובן שבמידה והמידה לא מתאימה ניתן להחזיר את הבגד ים בחזרה לאסוס ולהזמין במקומו במידה אחרת.  איך מבצעים את ההחזרות? זה די פשוט. היכנסו למדריך ההחזרות שלנו וקראו על התהליך.

לא רוצים לפספס עדכונים/ קודים/ חדשות על כל מה שקורה באסוס? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותעשו לנו לייק.

קניה מהנה:)

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content