בלוג אסוס: מדריך הקנייה השלם

בלוג אסוס: מדריך הקנייה השלם

1272 650 TXUX- מדריך אסוס

ברוכים הבאים לבלוג אסוס!

בתור מכורות לכל מה שקשור ל- ASOS, החלטנו להקים אתר שישמש מדריך פשוט לכל אלו שחוששים להזמין מהאינטרנט: בנינו עבורכם מדריכי היכרות, פירטנו על הכלים הקיימים להשוואת מחירים , ריכזנו כל קוד הנחה אפשרי לאסוס, ואנחנו כאן בכדי לסייע לכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ASOS. בקיצור, יצרנו עולם מופלא שכולו טוב (או במילים אחרות- עוד דרך לעשות קניות) שיפתח בפניכם מבחר עצום של מותגים שלא נמכרים בארץ במחירים מצוינים.  בנוסף, נעדכן באופן שוטף את האתר והבלוג באינפורציה הכי חדשה שיש עם כל הטיפים והטריקים הרלוונטיים.

מה זה בכלל ASOS ועל מה כל ההתלהבות?

ASOS (קיצור של “As Seen On Screen”- “כפי שרואים על המסך”) זו חנות אינטרנטית בתחום האופנה והיופי. החנות מאגדת בתוכה כ-850 מותגי אופנה וטיפוח, ומהווה פלטפורמה ענקית למגוון רחב של בגדים, נעליים, בגדי ים, הלבשה תחתונה, איפור, תכשיטים, מוצרי טיפוח, ועוד. החנות מציעה גם פרטי הלבשה וטיפוח לגברים ואפילו מנהלת שוק יד שניה עם מציאות וינטג’ לחובבי הז’אנר. המחירים מצוינים (יש כל הזמן מציאות במחירים מצחיקים, כמו גם פריטים יקרים יותר), והאופציות שקיימות באתר גורמות לכולנו להרגיש קצת חו”ל בלי לצאת מהבית.

בחלק הזה של האתר תמצאו את הבלוג שלנו, בו נרכז את כל החדשות והעדכונים האחרונים הישר מ- ASOS, נכתוב על הטרנדים החמים של העונה, נפרט על המציאות הכי שוות ונשתף אתכם בפוסטים של השראה בכל מיני תחומים. אהבתם את מה שכתבנו? יש לכם מה להוסיף? נשמח שתשתפו אותנו ותכתבו לנו בתגובות. בנוסף, יש באפשרותכם להירשם לאתר ולהיות חלק מהקהילה שלנו. להרשמה לחצו כאן.

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content