יד שניה באסוס: אסוס מרקט פלייס

ידעתם שאפשר לקנות יד שניה באסוס ובכך להשיג פריטי וינטאג’ נחשקים במחיר טוב? אנחנו כאן עם כל הפרטים

asos-marketplace

מלבד למגוון הפריטים באתר הרגיל של אסוס, ישנו חלק באתר המוקדש ל”מרקט פלייס“. מן שוק אונליין של חנויות פרטיות, המציעות בעיקר פרטי וינטאג’ ויד שניה. החנויות יכולות להיות ממוקמות במקומות שונים בעולם ואפילו ישנם בוטיקים מסויימים מישראל!

ניתן למצוא במרקט פלייס פריטי מעצבים יד שנייה ומותגים עצמאיים. כל התמונות המוצגות בחנויות חייבות להיות מצולמות באור יום ואם מדובר בפרטי לבוש, על הבגדים להיות מוצגים על אדם הלובש אותם.

האם זה בטוח?

ראשית, אנחנו תמיד ממליצים לקנות באמצעות PayPal מכיוון שכך אם ישנה בעיה כלשהי עם מוכר או קמעונאי (בכללם אסוס), ניתן לפנות לPayPal ולבקש החזר כספי.

מעבר לכך, אסוס עושה סינון די קפדני לחנויות והבוטיקים שמוכרים אצלה במרקט פלייס. אם לא זכיתם לשירות לקוחות נאות מהחנות ממנה קניתם, אסוס יתערבו והם עשויים לסלק את החנות מהמרקט פלייס לאלתר.

מה החסרונות?

בניגוד לאתר הרשמי של אסוס, במרקט פלייס יש עלות משלוח לפריטים ובכללן עלות משלוח לארץ. העלות משתנה בין מוכר למוכר. כמו כן רוב הקודים המוכרים לנו לא יעבדו במרקט-פלייס אלא אם מדובר בקוד עונתי מיוחד.

אז מה היתרונות בעצם?

ניתן למצוא פרטי וינטאג’ ופרטי מעצבים יוקרתיים במחיר ממש זול. אם חשקתם במותג שאין ידכם משגת, יש סיכוי טוב שתוכלו למצוא אותו במרקט-פלייס. תוכלו למצוא פריטים של Burberry, מושינו, ראלף לורן, ולנטינו ואפילו של מותג היוקרה פריימרק! 😉

האם אני יכול/ה למכור בעצמי באסוס?

עקרונית כן, אבל עליכם לענות על דרישות מסויימות כדי שאסוס יאשרו לכם לפתוח בוטיק. פרטים נוספים כאן: https://marketplace.asos.com/my/boutiqueapplication/information

המשיכו ל: חיפוש באסוס

השאירו תגובה

Skip to content