עיכובים בשחרור החבילות מהמכס והשקת מערכת “שער עולמי”

עיכובים בשחרור החבילות מהמכס והשקת מערכת “שער עולמי”

500 359 TXUX- מדריך אסוס

כל מכורי אסוס יודעים- עיכובים בשחרור החבילות מהמכס קורים כל הזמן, ואנחנו הופכים לחסרי אונים ומתחילים לריב עם חברות השילוח (פתרון שלרוב לא מוכיח את עצמו כיעיל במיוחד). רשות המיסים מנסה לייעל תהליכים, וביום ראשון הקרוב תושק מערכת בשם “שער עולמי” שאמורה להקל על הליך שחרור החבילות מהמכס.

החדשות הרעות? מהיום בשעה 19:00 ועד ליום ראשון בבוקר, לא יתקיימו שחרורים של חבילות מהמכס. אם אתם מחכים לחבילה שאמורה להגיע אליכם ממש בקרוב, וודאי קיבלתם היום הודעה מאסוס בנוסח הבא: “…Due to technical updates taking place in customs, your order may arrive 3 days later then expected…”.

איך עוקבים אחר שחרור החבילה מהמכס? אז ברגע שהמערכת החדשה תושק, החבילות “המעוכבות” אמורות להשתחרר ותוכלו לעקוב אחריהן בלינק שקיבלתם מחברת השילוח.

החדשות הטובות? קודם כל, מערכת “שער עולמי” היא מערכת ממוחשבת. ז”א יהיה אפשר לעקוב אחר תהליך שחרור החבילות מהמכס, אין יותר צורך בכל מיני טפסים לא נחוצים (רלוונטי רק ליבואנים גדולים ולא למכורי אסוס כמונו) ואולי נוכל לקבל הסבר על חיובי מכס מוזרים של חברות השילוח. והכי שוס- אפילו יהיו נציגים טלפוניים שאמורים לתת מענה בין השעות 08:00-22:00.

החל מיום ראשון ה-14.1.18 (איך חצי ינואר כבר עבר?) יהיה ניתן ליצור קשר עם נציגי מערכת “שער עולמי” במספר הזה:  03-5312222 ובמייל הזה:  Support.ShaarolamiNG@taxes.gov.il

אנחנו ב-TXUX מקווים שסוף סוף הליך שחרור החבילות מהמכס ייהפך לקליל יותר, ושלפחות הפעם יהיה לנו עם מי לדבר.

וכמובן, אל תשכחו לעשות לנו לייק בדף הפייסבוק החדש שלנו.

 

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content