בגדים לבעלי מוגבלויות באסוס: האתר השיק פריטים המותאמים במיוחד לבעלי מוגבלויות ולנשים בכיסאות גלגלים

בגדים לבעלי מוגבלויות באסוס: האתר השיק פריטים המותאמים במיוחד לבעלי מוגבלויות ולנשים בכיסאות גלגלים

513 655 TXUX- מדריך אסוס

זאת בוודאי לא הפעם הראשונה בה אסוס נמצאים בחזית עולם האופנה הדיגטילי: הם קובעים סטנדרטים חדשים לענקיות האופנה המתחרות בשוק. רק לפני כמה שבועות אסוס השיקה שיתוף פעולה טרנדי במיוחד עם חברת פומה, שהתרכז כולו בטהרת הביגוד האורגני, מתוך התחייבותה של החברה להתחיל לייצר ביגוד ידידודתי לסביבה. באותו קונספט ענקית האונליין הודיעה כי תפסיק לייצר ולרכוש ביגוד העשוי ממוצרים מהחי כמו עור, משי ועוד.

בשיתוף פעולה מרגש במיוחד עם אתלטית בריטית בשם קלואי בל הופקינס, אסוס השיקו ג’קט ומכנס ספורט ראשונים מסוגם המותאמים לבעלי מוגבלויות ולנשים בכיסאות גלגלים. מדובר בג’קט ומכנס עמידים למים שאפילו יכולים להפוך לאוברול סופרטיבי. ניתן לשנות את האורך של המכנס- כך שלא יתקע בגלגלים של הכיסא, כמו גם את האורך של הג’קט. הג’קט והמכנס נמכרים ב50 פאונד (כ-240 ש”ח), לא רע לשני פריטים ספורטיביים העמידים למים, ויכולים להתאים לא רק לבעלי מוגבלויות אלא גם לקהל הקונות הרחב של אסוס.

אנחנו מקווים לעדכן בקרוב עם פרטי ביגוד נוספים המותאמים במיוחד לבעלי מוגבלויות- נשים וגברים כאחד. נראה כי המהפכה יצאה לדרך, וחברות אופנה נוספות יתחילו לשווק בקרוב בגדים דומים באתרים ובחנויות הפיזיות. ועכשיו בעיקר מעניין אותנו מה יהיה הצעד הבא של אסוס (אולי קולקציית פטיט מורחבת לנשים בהריון?).

לחדשות ועדכונים נוספים, אל תשכחו לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content