ביקורת על מוצרי The Ordinary- אחרי התנסות של חודשיים

ביקורת על מוצרי The Ordinary- אחרי התנסות של חודשיים

513 655 TXUX- מדריך אסוס

טוב, אז זה ברור שגם אנחנו נתפסנו בבאז העולמי על מוצרי The ordinary- הרי כבר כתבנו על המוצרים שלהם שני פוסטים: אחד על חמשת המוצרים המומלצים ביותר מהליין, ואחד על המייקאפ החדש שלהם שיצא לפני כמה חודשים. אז בגלל שאנחנו כ”כ נאמנות לקהל קוראינו (הרי כבר נכנסו להריון רק בשביל להמליץ לכם על בגדי הריון באסוס), אחת הכותבות של האתר החליטה שהיא לוקחת על עצמה את משימת חייה- טוב לא באמת- וניסתה במשך חודשיים כמה מוצרים מהליין.

מי אני? בונד, **** בונד

גיל: 28

שימו לב, מדובר בפוסט המלצות בלבד- מה שמתאים לסוג העור שלי לא בהכרח יתאים לשלכם.

סוג עור: מעורב- שמנוני אך יבש עם נטייה קלה לאקנה. הסוג הכי טוב אם אתם שואלים אותי. אבל אם שמים את הציניות בצד, בהחלט יש לי עור בעייתי- אני ממש צריכה לשמור על מה שאני אוכלת (בואו נגיד שרואים את השפעתה של הסופגניה על הפנים שלי יום אחרי), ואני צריכה להשתמש במוצרים ספציפיים, בלי יותר מידי כימיקלים. הניסיון לימד אותי שאני צריכה לשמור על פשטות בכל הנוגע לשגרת הטיפוח של עור הפנים שלי. הרי מדובר במצב בעייתי, העור שלי ממש יבש- במיוחד בחורף, אבל שמנוני. אני לא יכולה להשתמש בקרמים כבדים מידי או בשמנים שונים שמוציאים את העור שלי מאיזון.

אז כששמעתי על הליין, בהחלט התלהבתי. ליין אורגני וטבעי שהמוצר הכי יקר שלו מתומחר ב-13 פאונד? ועוד באסוס- עם משלוחים בחינם?? הייתי חייבת לנסות. אז התחלתי בקטן והזמנתי שני מוצרים:

1. The Ordinary-100% Organic Cold-Pressed
Rose Hip Seed Oil

ביקורת על מוצרי The Ordinary- Rose hip seed oil
אז מה זה, אתם שואלים? מדובר בשמן לעור הפנים- שעשוי מזרעים של ורדים פרעיים. השמן עבר תהליך של כבישה קרה (תהליך ששומר על ה-Good Stuff), ולכן הוא עשיר בחומצה לינואלית וויטמין A. אלו, כך מסתבר, מסייעים לבעיות בעור כמו: פיגמנטציה, אקנה, יובש והזדקנות העור. השמן אינו מכיל אלכוהול, מים, אגוזים, סיליקון ולא נוסה על בעלי חיים וכמובן שהוא 100% אורגני. וכל זה ב-9 פאונד בלבד (כ-40 ש”ח) באסוס.

 

חווית השימוש שלי: תשמעו, אני מאוהבת. באמת. מרוב התלהבות אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל. ראשית, הפחד שלי משימוש בשמנים חלף לו בזכות המוצר הזה. השמן מעניק לחות לעור שלי, בלי לעורר אקנה. אני משתמשת ב-2-3 טיפות כל ערב, אחרי שאני מורידה את האיפור ושוטפת את הפנים. האם זה הוריד לגמרי את הפיגמנטציה, את צלקות האקנה או את האדמומיות? לא, אבל בהחלט יש שיפור. אני בטוחה שאם אמשיך להשתמש בשמן אראה תוצאות מצויינות בעוד כמה חודשים.  אני מרגישה שרכשתי מוצר סופר איכותי במחיר מצחיק, ואני אפילו לא צריכה לקנות בקבוק חדש כל שבועיים- השמן מכיל 30 מ”ל, ואפילו לא השתמשתי בחצי. בקיצור, מומלץ ביותר.

2. The Ordinary-100% Plant-Derived Squalane

ביקורת על מוצרי The Ordinary- Squalane

*שימו לב, בגלל הביקוש כרגע המוצר הזה לא נמצא במלאי באסוס, נעדכן כמובן ברגע שיתחדש

ומה זה? גם הפעם מדובר בשמן לעור, שמטרתו העיקרית היא להעניק לעור לחות מוגברת. שיעור קצר בכימיה: סקוואלן הוא למעשה פחמימן שנמצא באופן טבעי בעור ותפקידו לשמור על לחות וגמישות העור. ניתן להשתמש בשמן לא רק על עור הפנים אלא גם על קצוות השיער, מרפקים יבשים וכו’. השמן אינו מכיל אלכוהול, מים, אגוזים, סיליקון ולא נוסה על בעלי חיים וכמובן שהוא 100% אורגני. וכל זה ב- 6פאונד בלבד (כ-28 ש”ח) באסוס.

חווית השימוש שלי: ראשית, אני לא משתמשת בשמן הזה באופן יום יומי, כי אני מרגישה שהוא מעניק יותר מידי לחות, ואם אשתמש בו כל יום הפנים שלי יראו “רטובות” וזה לא לוק טוב. לכן אני משתמשת בו רק בימים מסוימים ובערב- אחרי ששטפתי את הפנים, וכשאני מרגישה שהפנים שלי יבשות במיוחד. מבחינתי, זה לא מוצר בייסיק שאני חייבת שיהיה בסל שלי, אבל בגלל המחיר המעולה שלו, ובגלל שאני באמת מרגישה שהשמן עשוי מחומרים טבעיים ואיכותיים- אין לי בעיה לבזבז עליו 30 ש”ח. בנוסף, אני יכולה להשתמש בו במקומות נוספים בגוף.

בגדול, שני המוצרים האלה גורמים לי לרצות להזמין את כל הליין של The ordinary כי החוויה שלי היא סופר חיובית ומוצלחת.

מה איתכם? גם אתם משתמשים במוצרים של The Ordinary? ספרו לנו על המוצרים האהובים עליכם בתגובות.

אל תשכחו לעשות לנו לייק בעמוד החדש שלנו בפייסבוק.


לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content