החבילה שלי לא הגיעה- מה עושים?

החבילה שלי לא הגיעה- מה עושים?

513 655 TXUX- מדריך אסוס

עודכן: נובמבר 2018

אז חיפשתם, השוויתם מחירים, חיכיתם לסיילים– וסוף סוף הזמנתם, ואחרי כל זה, קמתם יום אחד ושאלתם את עצמכם- איפה ההזמנה שלי?!

אין דבר יותר מבאס מחבילה שמחכים ומחכים לה והיא לא מגיעה. אך אל דאגה- אסוס הוא אתר בטוח שלוקח אחריות על ההזמנות ולא צריך לדאוג, את כספכם לא תאבדו.

אז הנה מה שעושים במקרה שההזמנה שלכם מאסוס מתעכבת בדרך:

דבר ראשון, בדקו מתי ההזמנה שלכם אמורה להגיע. איך בודקים?

  • נכנסים לחשבון שלכם באסוס דרך הפינה הימנית העליונה באתר

  • בוחרים בMy orders

  • מסתכלים על התאריך שכתוב ליד “Estimated delivery”, זהו תאריך המשלוח המשוער.
  • ב”Track Order” תוכלו לראות מה מצב המשלוח.

אם התאריך לא עבר, אין כל כך מה לעשות, אלא להמתין ולקוות שהמשלוח יגיע עד התאריך המיועד.

“אבל תמיד החבילה מגיעה תוך שבוע/שבועיים/דקותיים!!!”

יכולים להיות כל מיני עיכובים, חלקם בגלל עודף הזמנות באסוס, בעיקר בתקופת סיילים, וחלקם בגלל סיבות אחרות, לדוגמה עניינים במכס הישראלי.

“התאריך האחרון הוא מחר/היום, אפשר כבר לפנות לאסוס? הרי המשלוח כבר לא יגיע”

אתם יכולים לנסות לפנות לאסוס, אבל תקבלו את אותה התשובה: אנא חכו עד סוף יום תאריך המשלוח המשוער. לכן יש לפנות רק יום לאחר תאריך זה.

“נכנסתי למעקב המשלוח, וכתוב לי שההזמנה תקועה במכס”

אם ההזמנה תקועה במכס, כנראה שסך ההזמנה מעל 75 דולר, ועליכם לשלם מע”מ.

“לא הזמנתי ב75 דולר, איך יכול להיות שאני צריך לשלם מע”מ?”

שימו לב שמדובר בדולרים- האם אתם בטוחים שההזמנה שלכם היתה פחות מ75 דולר (לא פאונדים). אם התשובה חיובית, ואתם לא אמורים לשלם מע”מ, המשיכו לסעיף הבא.

“לא קיבלתי לינק לתשלום מע”מ\יש לי בעיה אחרת שקשורה לתשלום, מה אפשר לעשות?”

בדקו את תיקיית הספאם במייל שלכם. שימו לב- אם לא הגדרתם את המייל נכון באסוס או אם אין לכם גישה אליו, אתם צריכים לפנות בהקדם לאסוס לעדכן את המייל וגם לחברת השילוח כדי לקבל לינק לתשלום. אם לא תשלמו תוך שבוע את המע”מ החבילה תחזור לאסוס ולא תהיה אפשרות לקבל אותה שוב אלא רק לבצע הזמנה מחדש. החבילה מגיעה בחזרה אל אסוס תוך תוך 21 ימי עסקים (ולרוב אף פחות) וכאשר היא מגיעה אליהם תקבלו את כספכם בחזרה תוך 5 ימי עסקים.
אם הזמנתם במשלוח רגיל, רוב הסיכויים שהחבילה נשלחה באמצעות ארמקס. תוכלו ליצור קשר איתם באמצעות המייל- ‏‪webenquiry@aramexglobalsolutions.com‬‏, הפייסבוק – https://www.facebook.com/WeAreAPG,או בטלפון 0747555500.
אם הזמנתם במשלוח מהיר, נסו לדבר עם DPD או GCX.

“עבר תאריך ההגעה המשוער של החבילה, מה עושים עכשיו?”

אם לא הייתם צריכים לשלם מע”מ, והתאריך המשוער עבר, פונים לאסוס באחת מהשיטות המפורטות בעמוד הזה. בקצרה, הדרך הכי טובה ומהירה היא לפנות אליהם בטוויטר או בפייסבוק. כאשר אתם פונים, ציינו את מספר ההזמנה, תאריך הלידה שלכם והאימייל ממנו ביצעתם את ההזמנה. אם לא תציינו את כל הפרטים הנ”ל, כאשר נציג השירות יענה לכם, הוא קודם כל יבקש מכם את הפרטים ורק אחרי שתענו הוא יענה שוב, וזה יכול לבזבז זמן. במקרה של חבילה שלא הגיעה הוא גם יאמת איתכם את הכתובת, אז אם תרצו לחסוך את השלב הזה תוכלו גם לציין את הכתובת שלכם לפני שהוא יספיק לשאול…

“קיבלתי את החבילה אבל באיחור, האם אקבל פיצוי?”

לא

“אבל…”

לא

“ובכל זאת?”

נדיר מאוד לקבל פיצוי מאסוס, ובמיוחד לא במקרים כאלה. אתם יכולים לנסות לבקש, אבל רוב הסיכויים שלא תקבלו כלום, ככה זה עובד לרוב שירות לקוחות בריטי.

“החבילה אבדה, מה קורה עכשיו?”

אחרי שיעבור התאריך המשוער, אסוס יאמרו לכם לשאול את השכנים האם חמדו את החבילה לעצמם והתשובה תהיה שלילית- הם יודו כי החבילה הלכה לאיבוד וישלחו לכם את הפריטים מחדש, אם הם במלאי. אם הם לא במלאי, תקבלו זיכוי על סכום ההזמנה.

“שילמתי מכס/מע”מ על החבילה שלא הגיעה, אסוס יזכו אותי?”

התשובה המעצבנת מאוד היא לא. כדי לטפל בעניין המע”מ על חבילה שלא הגיעה או הוחזרה, כתבנו את הפוסט הבא על החזר מע”מ.

“אסוס טוענים שקיבלתי את החבילה, אני לא קיבלתי אותה”

במקרה הנדיר מאוד שאסוס יסרבו לתת זיכוי על חבילה שלא הגיעה, אם הזמנתם באמצעות פייפל תוכלו לפתוח “סכסוך” ולקבל החזר מפייפל עצמם (סוג של ביטוח קניה שפייפל מציעים). כאמור, מקרה שבו אסוס יטענו שחבילה הגיעה כאשר לא הגיעה ויסרבו לתת זיכוי, הוא נדיר ביותר ולא נתקלנו בו אישית.

“אין עליכם בעולם כולו כיצד אוכל לפרגן לאתרכם המהולל?!”

עשו לנו לייק בפייסבוק, השאירו לנו כאן תגובה וספרו לחברים😎

 

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:
  • הזמנתי מאסוס ושילמתי את המס , היום זה התאריך המשוער שהחבילה שלי אמורה להגיע ובמעקב כתוב לי שבשביל שהחבילה תשתחרר מהמכס צריך אישור הורים על תשלום המס , אתם יודעים מה זה האישור הורים?

    • תוכלי לפרט מה נוסח ההודעה שקיבלת באנגלית?

      • הזמנתי ועבר התאריך של ההגעה ושילמתי את המס עוד מלפני , מכיוון שיצא חוק חדש שמתחת לגיל 18 צריך תעודה מזהה של אדם שהוא מעל גיל 18
        פניתי לאסוס אמרו לי לפנות ל i-parcel הם הפנו אותי ל hdf ושם שוב הפנו אותי לאסוס וכל אחד מהאנשים אומר שהוא לא יכול לעזור לי
        אני פשוט צריכה להביא תעודת זהות אבל אני לא יודעת למי לשלוח בשביל שיעבירו את החבילה במכס ואף אחד לא עוזר לי וחבל לי שסתם שילמתי המון כסף על חבילה של מגיעה

        • היי עדן, שלחי לנו צילום מסך של המעקב משלוח (את יכולה להסתיר את מספר החבילה) וההודעה האחרונה שקיבלת למייל: info@txux.co.il וננסה לעזור

  • היי
    אני הזמנתי והחבילה הייתה צריכה להגיע היום. הפקידה בדואר אמרה שהייתה טעות והחבילה נשלחה אליהם בחזרה אבל הנציג שלהם שאיתו דיברתי בצ’אט סירב להאמין לי. מה קורה אם הם לא יאתרו את החבילה? האם יש החזר? מאוד מאוכזבת מהם

    • היי, קודם כל אם החבילה לא תאותר אפשר לסמוך על אסוס שיחזירו את התשלום. אשמח אם תוכלי לפנות אלינו במייל או בהודעה פרטית בפייסבוק עם צילומי המסך של הפניה שלך לאסוס כדי שנוכל לעזור לך באופן פרטני!

  • ההזמנה שלי הייתה צריכה להגיע לפני שבועיים ובמעקב יש את ההודעה הזו: Scanned awaiting duties/payment כבר שלושה שבועות. בשיחה עם נציג נאמר שהחבילה תקועה במכס. לא ברור לי למה שזה יהיה, לא עברתי את ה75$ וגם אם הייתי עוברת הייתי מקבלת הודעה על תשלום ולא קיבלתי שום דבר מאף אחד.

    • היי הדר, זה בהחלט מוזר. בכל אופן אם זה סטטוס ההזמנה כבר שלושה שבועות סיוכי סביר שהיא כבר לא במכס וחזרה בחזרה לאסוס (אחרי 10 ימים בדרך כלל החבילה חוזרת בחזרה למחסנים).מי חברת השילוח?

  • היי, הזמנתי לפני יומיים ומופיעה לי ההערה הזו כשאני בודקת את הסטטוס באתר של המשלוחים: Scanned awaiting duties/payment. דבר ראשון, לא עברתי את ה75$ יצא לי סך הכל 50.35 פאונד שזה פחות מ65$. דבר שני, בעבר כשחרגתי והייתי צריכה לשלם מיסים אז קיבלתי אימייל עם קישור לשלם ושילמתי והכל היה בסדר. הפעם לא קיבלתי שום מייל כזה (בכל הפעמים זה היה עם המשלוח שמקבלים חינם הרגיל). ניסיתי לפנות אליהם במייל והם נותנים לי תשובות גנריות שהחבילה תקועה במכס בגלל שצריך לשלם מיסים ואין להם איך לעזור ושלחו לי לינק לאתר של רשות המסים בישראל שתכלס לא מוביל לשוום דבר שעוזר. יש לכם רעיון מה אפשר לעשות או עם מי אפשר לדבר? תודה!!

  • היי,
    אני ממש אשמח לקבל את עזרתכם עם הזמנה שלי. הזמנתי לפני יומיים ומופיעה לי ההערה הזו במעקב אחרי המשלוח: Scanned awaiting duties/payment
    בוודאות לא עברתי את ה75$ כי החבילה שלי יצא50.37£ שזה פחות מ65$. גם בפעמים קודמות כשחרגתי באמת מ75$ קיבלתי מייל לשלם מיסים עם קישור לתשלום ושילמתי והכל היה בסדר וקיבלתי את החבילה והפעם לא קיבלתי שום דבר. זה פשוט תקוע על הסטטוס הזה ולא קיבלתי שום בקשה לתשלום. ניסיתי לפנות לאסוס והם נותנים לי תשובות גנריות שהחבילה תקועה במכס כי אני צריכה לשלם מיסים ושאני אקבל את החבילה רק כשאשלם מיסים וקישור לאתר הראשי של המכס בארץ שזה לא באמת עוזר בכלום. אני ממש לא יודעת מה לעשות ואשמח לשמוע מכם ואם תוכלו לעזור,
    תודה- שני

    • היי שני,
      כן זאת בעיה נפוצה לצערנו והרבה עוקבים מדווחים עליה לאחרונה.
      עם איזו חברת שילוח נשלחה החבילה? אמרקס?

  • Aramex global solution. דיברתי איתם בפייסבוק והם אמרו שהם מטפלים בזה אבל בינתיים הסטטוס לא משתנה…

  • דיברתי עם ארמקס והם אומרים שארמקס גלובל סולושין לא קשורים אליהם.. הסטטוס של החבילה עדיין מתעדכן כל פעם לאותו דבר ולא קןרה כלום.. התכתבתי איתם בפייסבוק כמה פעמים כבר והם כל הזמן אומרים שהם מטפלים בזה ושאצור איתם קשר שוב עוד יומיים אם זה לא מסתדר וזה לא מסתדר.. אני אמורה ליצור איתם קשר שוב אחרי שהסופש בחו”ל ייגמר. הקטע המצחיק זה שהזמנתי עוד משהו בנפרד אחרי שזו נשלחה ועכשיו קיבלתי הודעה שזה הגיע לארץ (כי זה לא נשלח עם AGS).. די מיואשת מהם.. זה לא אמור להיות כזה מסובך לקבל חבילה..

  • הזמנתי נעליים שילמי מכס והחבילה אבדה אסוס מוכנים לזכו ב75 פאונד. הנעליים עלו לי 120 פאונד ועל המכס שילמתי 140 שח
    מה לעשות? אני ממש מאוכזבת

    • ערך החבילה היה 120 פאונד ואסוס מוכנים להחזיר רק 75? נשמע לא תקין בהחלט! כמו כן גם את המעמ את יכולה לקבל בחזרה. ננסה לעזור, אני שולחת לך מייל פרטי.

  • אליזבת מושייב 19th December 2019 at 9:40 pm

    היי אני אהיה הזמנתי חבילה שהייתה אמורה להגיע הרבה 12.12 ולא הגיע עד 19.12 בבקשה אם תוכלו לעזור לי אשמח מאוד אני כבר לא יודעת למי לפנות שלחתי להם הודעת לאסוס ולחברת משלוחים וזה לא זז בכלל

    • היי, את יודעת אם ערך החבילה עלה על 75 דולר? עם איזו חברת משלוח שלחו לך את החבילה ואיך יצרת איתם קשר?

  • שלום עשיתי הזמנה באסוס לפני כמעט חודש והייתי אומרה לקבל את ההזמנה ב28.4 כנראה שהייתי אמורה לשלם מכס ושלחו לי הודעה על כך למייל שלי בוואלה ואני לא מצליחה לשחזר את הסיסמא למייל. מה האפשריות שלי כרגע לעשות ואם אני צריכה לשלם מכס איך אני משלמת אותו? הדבר היחידי שיש לי זה את מספר ההזמנה שלי.
    אם אפשר לשלוח שוב פעם את ההודעה למייל הזה yuvalnagar2017@gmail.com
    תודה.

    • היי יובל, לצערי אם עבר חודש זה אומר שהחבילה כבר התחילה בתהליך חזרה לאסוס וכעת רק צריך להמתין לקבל החזר מהם (זה קורה באופן אוטומטי לאמצעי התשלום איתו ביצעת את ההזמנה)

  • היי הזמנתי חבילה מאסוס היה רשום שאני צריכה לשלם את המכס הזה ונתנו לי גם סיסמא, ניסיתי לפחות 30 פעם להכניס את הסיסמא שנתנו לי והיא פשוט לא עבדה מה אני צריכה לעשות מחר זה יהיה שבוע מאז ששלחו את ההודעה לשלם את הנכס

  • היי,
    הזמנתי 2 חבילות ששתיהן היו אמורות להגיע עד היום. אחת הגיע ועל השניה לא קיבלתי שום הודעה עד היום. כשאני לוחצת לראות את המעקב אחרי החבילה רשום לי שהיא הגיע אלי אתמול אבל זה לא נכון. מה אפשר לעשות

  • היי הזמנתי 3 חבילות בנפרד ולא עברתי את ה75 דולר ובמעקב אחר החבילה רשום Scanned awaiting duties/payment
    ולא שלחו לי קישור לשלם מכס ואני לא צריך לשלם בכלל מה אני עושה התאריך כבר עבר זה אמור להגיע ב10 וכבר ה11 בבקשה תעזרו לי.

  • שלום!
    הזמנתי מאסוס לפני 12 יום נעליים של אדידס ואסוס שלך הודעה שהמשלוח התקבל
    ‘אבל אחרי זה לא שלחו לי כלום עברו כבר כמעט שבועיים בדרך כלל שולחים יום יומיים אחרי מהי חברת השילוח וכו
    אין לי מושג איפה החבילה גם יש לי רק מספר חבילה אין לי מספר מעקב
    “track the parcel”- ניסיתי לעקוב אחר החבילה דרך האתר בהזמנות שלי אבל במקום שיהיה כתוב
    “View order” רשום לי
    זה אומר שאני לא יודעת איפה החבילה ניסיתי לפנות עליהם בצאט אבל זה לא עזר
    ??השאלה היא עם זה נורמלי או שמשהו לא בסדר בהזמנה

השאירו תגובה

Skip to content