המדריך למציאת שמלת כלה שנייה באסוס: מטיפים לקנייה חכמה ועד השמלות האהובות עלינו באתר

המדריך למציאת שמלת כלה שנייה באסוס: מטיפים לקנייה חכמה ועד השמלות האהובות עלינו באתר

513 655 TXUX- מדריך אסוס

כל מי שעומדת להתחתן בקרוב יודעת שלמצוא את שמלת הכלה המושלמת זה לא דבר פשוט, בטח אם אתן מעוניינות בשתי שמלות לערב המיוחד שלכן. השוק מוצף במעצבים ומעצבות, יש אינסוף ירידי כלות וזאת יכולה להיות חוויה מאוד מלחיצה ויקרה.

בשנים האחרונות אסוס יצרו חלק חדש באתר שמוקדש כולו לחתונה- החל ממסיבת רווקות (היכנסו לפוסט שהכנו בנושא על הפריטים המומלצים ביותר לקראת מסיבת הרווקות שלכן) ועד לשמלות כלה. נכון, לקנות שמלת כלה אונליין זה לא בשביל כולן. שמענו לא פעם על נשים שקנו שמלות כלה באינטרנט וקיבלו שמלה של נסיכת דיסני בצבע ורוד מסין.

בגלל הניסיון העשיר שלנו עם אסוס, איכות הפריטים, המחירים והשירות- אנחנו ממליצות לקחת את “הסיכון” ולהזמין שמלת כלה שנייה (או ראשונה!) מהאתר. יש מבחר מגוון של שמלות, המחירים מצוינים (נעים סביב ה500 ₪ לשמלה) ובמקרה הכי גרוע אפשר להחזיר את השמלה לאסוס ולקבל זיכוי כספי מלא על כל ההוצאות שבדרך.

אז איך מזמינים שמלת כלה באסוס? ריכזנו את הטיפים החשובים ביותר עבורכן:

  1. תזמינו את השמלה מספיק זמן מראש, כך שאם השמלה תמצא חן בעיניכן אך תהיה בעיה במידה או כל בעיה בלתי צפויה אחרת עם השמלה, תוכלו להחזיר אותה ולהזמין אחת חדשה. איך מבצעים החזרים באסוס? לחצו על הלינק הבא ותקראו את המדריך המלא שלנו בנושא.
  2. בקנייה מעל 75$ רשות המיסים גובה תשלום מע”מ על הרכישה שלכן. במידה ואתן מעוניינות להחזיר את השמלה ולקבל עליה זיכוי כספי, תוכלו גם לקבל זיכוי על תשלום המע”מ. איך עושים את זה? אתן יכולות לפנות אלינו באופן פרטי ונסביר על תהליך קבלת הזיכוי (פוסט מפורט בדרך אליכן!).
  3. אל תשכחו להשתמש בקודי ההנחה הקבועים שיש באסוס, ואולי אפילו תנסו לחכות לקוד הנחה מיוחד בשביל לחסוך בהוצאה. למידע מלא על כל קודי ההנחה והמבצעים שיש באסוס, היכנסו לקישור הבא.
  4. אם קשה לכן להבין איזו מידה תתאים לכן, היעזרו במדריך המידות המלא שלנו לאסוס.

אז אחרי שדיברנו על הטיפים שלנו לקנייה מוצלחת של שמלות כלה באסוס, סקרנו את האתר בניסיון למצוא עבורכן את שמלות הכלה המוצלחות ביותר וגם לתת לכן קצת השראה לקראת החתונה:

שמלת כלה שנייה עם מחשוף עמוק:

שמלת כלה שנייה בצבע גוף/ורוד עתיק בגזרת וינטג’:

שמלת כלה שנייה ללא כתפיות מעוטרת בפרחי תחרה:

שמלת כלה שנייה צמודה לגוף עם עיטורי חרוזים:

שמלת כלה שניה עם גב פתוח ועיטורי תחרה וחרוזים:

שמלת כלה שניה קצרה עם מחשוף עמוק ופייטים:

שמלת כלה שניה במראה משי קלאסי:

נשמח לשמוע את דעתכן בנושא, מה אתן אומרות? הייתן מזמינות שמלת כלה מאסוס? ותודה לעוקבת שלנו שנתנה לנו השראה לכתיבת הפוסט והזמינה בעצמה שמלת כלה שניה מגניבה ביותר מאסוס.

כמובן שאל תשכחו לעשות לנו לייק לדף הפייסבוק שלנו בשביל להישאר מעודכנים בכל החדשות וההמלצות שלנו על אסוס.

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content