שירות ״יש דרך חזרה״ יסתיים ב27.11.22, לאחר מכן לא יהיה ניתן לקבל החזר על משלוח מפייפל. אנחנו משאירים את העמוד כאן לצרכי ארכיון.
אז איך משתמשים בשירות “יש דרך חזרה”?
קודם כל, על מנת להיות זכאים להשתמש בשירות, יש לבצע את ההזמנות באתר באמצעות פייפל, כלומר, לא לשלם עם כרטיס האשראי שלכם ישירות, אלא באמצעות חשבון הפייפל בלבד. אין עלות לשימוש בפייפל, ההרשמה אליו בחינם, וזהו גם אתר בטוח שמאפשר לכם לדרוש את כספכם בחזרה אם ביצעתם עסקה מפוקפקת עם אתר כלשהו (פחות סביר במקרה של אסוס כמובן).
לאחר שיש לכם חשבון פייפל, עליכם להירשם לשירות עצמו באופן חד-פעמי כאן. רצוי מאוד גם לקרוא את תנאי השימוש המלאים של השירות.
אם ברצונכם להחזיר את המשלוח שקיבלתם מ-ASOS, ועלות ההחזרה אינה עולה על 120 ש”ח, שלחו בדרך המועדפת עליכם ושמרו את אישור המשלוח ואת הקבלה. לשם ההדגמה, אנחנו החזרנו באמצעות דואר ישראל. לקריאה על שיטות החזרה שונות ופרטים נוספים, הכנסו לדף ההחזרות שלנו.
הכנסו לחשבון הפייפל שלכם, מצאו את העסקה עליה ברצונכם לקבל החזר ולחצו עליה. בפינה הימנית התחתונה תוכלו למצוא קישור לטופס קבלת ההחזר.
בחרו את קטגוריית המוצר שהחזרתם ואת סיבת ההחזרה, ואז סמנו את “שילמתי לרשות הדואר או לשירות שליחים“. לאחר מכן תתבקשו להעלות צילום של החבילה עם פרטי הנמען בבירור (כלומר, עם הכתובת של אסוס), או צילום של אישור המשלוח שעליו מופיעה הכתובת, כמו אישור המשלוח שהראנו למעלה. על אישור זה לא מופיעה עלות המשלוח, ולכן עליכם להעלות בהמשך העמוד גם צילום של הקבלה.
לבסוף, תצטרכו להקליד את עלות המשלוח כפי שהופיעה בקבלה וגם את התאריך בו החזרתם את המשלוח ולסמן כי קראתם את תנאי השימוש.
לאחר שתשלחו את הטופס, תצטרכו לחכות לאישור מפייפל שמקבל את הבקשה שלכם להחזר. אם ההחזר מאושר, הוא יופיע תוך 5 ימי עסקים ביתרת החשבון בפייפל שלכם. את יתרה זו תוכלו למשוך או להשתמש בה בפעם הבאה. פחות מומלץ למשוך את היתרה כי אז יתקזזו ממנה עמלות, וגם ככה סביר שתזמינו שוב מאסוס 😉
יש לכם שאלות נוספות או זקוקים לעזרה? כתבו לנו בתגובות 🙂
אין עם מי לדבר בטלפון ולא במייל עם שרות יש דרך חזרה. פשוט עובדים עלינו בעיניים מי עוזר לי ?