ליין האיפור של אסוס- שווה או לא?

ליין האיפור של אסוס- שווה או לא?

513 655 TXUX- מדריך אסוס

זוכרים את הפוסט הזה, בו כתבנו על השקתו של ליין האיפור מבית היוצר של אסוס? אז היום החלטנו לרכז עבורכם את הביקורות מהרשת על המוצרים  השונים מהליין, בעיקר בשביל לעזור לכם (ולעצמנו) להחליט האם כדי לרכוש את האיפור של אסוס, או שאולי עדיף להשקיע את הכסף שלנו בדברים הגיוניים אחרים באתר…

אז בואו נתחיל. ליין האיפור של אסוס עדיין בחיתוליו, ומורכב מכמה מוצרים בסיסיים כמו: פלטה לגבות, 4 פלטות של צלליות לעיניים, עיפרון לעיניים, מסקרה, סטיק של היילייטר, כמה גוונים של ליפסטיקים בגווני מט ועם גימור “משי”, ברונזר, סומק ועוד. בפוסט הזה החלטנו להתרכז בחמישה מוצרים עיקריים מהליין:

ASOS bossy mascara

מחיר- 8 פאונד, כ-35 ש”ח.

אז קודם כל העיצוב של המסקרה חמוד מאוד בעינינו, וזה כבר חלק גדול מהכיף.  הטוש של המסקרה גדול, גמיש ועשוי מגומי, ולכן המסקרה תתאים לנשים שאוהבות מראה ריסים “מלא” יותר (יש לקחת בחשבון שהטוש הגדול עלול להקשות בעת מריחת המסקרה וליצור גושים). אבל עם המחיר המצוין שלה קשה להתווכח, אנחנו דווקא בעד.

tenacious highlighter asos

מחיר: 9 פאונד, כ- 41 ש”ח

המוצר הזה מזכיר לנו את ההיילייטר של גלוסייר , אבל גם כאן המחיר מצוין. שימו לב, לא מדובר בהיילייטר עם פיגמנט סופר חזק (כמו ההיילטרים המדוברים בקולקציה FENTY BEAUTY של ריהאנה), אלא במוצר שיוצר מראה עדין יותר. אנחנו דווקא חושבות שזה מוצר מעולה לבנות שאוהבות את מראה האיפור הטבעי יותר.

outout asos shadow

מחיר: 12 פאונד, כ- 55 ש”ח

כאמור, אסוס השיקו בשלב הזה 4 פלטות שונות לצלליות. נראה שמבחינת הגוונים הכיוון שלהם היה מאוד טרנדי: יש פלטה ניטרלית שמורכבת בעיקרה מגווני מאט, ושלוש פלטות נוספות צבעוניות יותר, המשלבות צלליות מט ושימר. משתמשות ברחבי העולם מדווחות על צלליות איכותיות ביותר, שנשארות זמן רב על העפעפיים ולא נמרחות. נראה שגם במקרה הזה, כמו בשאר המוצרים של הליין הזה, המחיר פשוט מעולה ביחס לכמות. אנחנו ממליצות בחום!

ASOS collection pushy eye pencil

מחיר: 5 פאונד, כ-23 ש”ח

בקולקציה קיימים כרגע שני עפרונות לעיניים, אחד בצבע שחור ואחד בצבע חום. מדובר בעפרונות “מסתובבים” שלא צריך לחדד, וזה יתרון משמעותי. העפרונות האלו טובים במיוחד להדגשת העפעפיים (כמו איילנייר רגיל) ולא כשרוצים להדגיש את העפעף התחתון (הצבע יוצא אפור ולא שחור חזק). המחיר מעולה ומדובר בעפרון קרמי מאוד שקל להניח על העין.

ASOS uncompromising matte lipstick

מחיר: 7 פאונד, כ- 32 ש”ח

גם עם השפתונים והגלוסים הקיימים בקולקציה, ברור כי אסוס כיוונו לטרנד המט (כמו למשל השפתונים המפורסמים של קיילי ג’נר). בקולקציה ישנם שפתונים וגלוסים עם גוון מט, כמו גם שפתונים יותר קרמיים. הצבעים ניטרליים, אך נראה כי הם מתאימים לגוון עור מסוים, ולא למנעד רחב של נשים. יש לקחת בחשבון ששפתוני המט עלולים לייבש את השפתיים.

אז האם שווה קולקציית האיפור של אסוס שווה במיוחד? דעתנו חלוקה. מצד אחד מדובר במוצרים בסיסיים, באיכות לא רעה ובמחירים שלא באמת יכולים להתחרות עם מחירים של מוצרים אחרים בארץ. המוצרים מאוד טרנדיים (הצבעים של הצלליות, גווני הליפסטיקים) ואם אתן מחפשות להתאפר לפי מה שאופנתי עכשיו- אז אנחנו כן ממליצות לרכוש את מוצרים מהליין. מצד שני, דעתנו “המסורתית” היא שאולי עדיף להשקיע קצת יותר כסף ולקנות מוצרים “איכותיים” יותר שאנחנו סומכות עליהם ויודעות שיחזיקו לנו שנים. בנוסף, קשה לנו עם מיעוט מבחר הצבעים במוצרים השונים.

מה אתן חושבות? יצא לכן כבר להשתמש במוצרים? ספרו לנו על החוויה שלכן בתגובות! בנוסף, אל תשכחו לקרוא את הפוסט האחרון שלנו על האדוונט קלנדר השווים ביותר באסוס.

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content