מעילים לגברים באסוס- חלק ב’

מעילים לגברים באסוס- חלק ב’

513 655 TXUX- מדריך אסוס

אם אנחנו מבטיחות- אנחנו מקיימות! אז אחרי שפרסמנו את חלק א’- ההמלצות שלנו למעילים הכי שווים לנשים באסוס, הפעם אנחנו מתרכזות בכם, גברים יקרים. ריכזנו עבורכם מגוון של מעילים לגברים באסוס (שימו לב שבאתר עדיין יש סייל על המון פריטים עד 70% הנחה). אנחנו יודעות שלרוב חם לכם, ואין לכם כוח ללבוש מעילים חמים- לכן בחרנו להתרכז במעילים יחסית דקים כשהמחיר (לרוב) לא עלה על 200 ש”ח.

אז נתחיל עם הקטגוריה הראשונה- מעילי רוח לגברים. רוצים לדעת איך לחפש את הסגנון הזה? ראשית, היכנסו למילון המונחים שלנו וקראו מה הפירוש של סוגי המעילים השונים. שנית, תיגשו לקטגוריה של גברים-Men- באתר ובחרו ב- Clothing ואז ב-Jackets and Coats. לאחר מכן, בקטגוריה של סגנון- Style- בחרו ב- Windbreakers (“מעילים חוסמי רוח”).

מעילי רוח לגברים:

ועכשיו לסגנון השני, מעילים מרופדים לגברים. איך למצוא את הסגנון הזה? חזרו לקטגוריות הלבוש והפעם ב Style בחרו באופציה של Quilted Jackets (מעיל מרופד עם תפרים שיוצרים מין דוגמת טלאים).

מעילים מרופדים לגברים:

לבסוף, הסגנון האחרון שבחרנו הוא מעילי פארקה. מדובר במעילים קלילים יחסית אך עדיין עושים את העבודה כשיורד קצת גשם בחוץ. איך למצוא את הסגנון הזה? שוב תחת הסגנון- Style- בחרו באופציה של Parkas.

מעילי פארקה לגברים (שימו לב למבטים של הדוגמנים):

אז מה אתם חושבים על המעילים שבחרנו? הזמנתם לאחרונה מעיל מאסוס שאתם ממש מרוצים ממנו? ספרו לנו בתגובות!

וכמובן שאל תשכחו לעשות לנו לייק בדף הפייסבוק החדש שלנו.

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content