מציאת המחיר הזול ביותר

לאסס גרסאות שונות לאתר לארצות שונות וניתן למצוא בהן מחיר זול יותר ואף מידות שיצאו מהמלאי. המדינות ששולחות לארץ הן: טאיוואן, הונג קונג, אוסטרליה, בריטניה, סין, רוסיה וטורקיה.

כשמחליפים אתר למדינה אחרת, המידות משתנות, שימו לב שאתם יודעים איזו מידה להזמין
אתר השוואת המחירים של codembo

למה להסתפק במחיר שמופיע לכם על המסך כשאפשר להשיג מחיר זול יותר?
לאסוס יש אתרים יעודיים למדינות שונות ולפעמים מחיר של פריט באתר אחד יהיה שונה לגמרי באתר אחר! באמצעות בדיקה קצרה ניתן לראות האם משתלם יותר להזמין ממדינה אחרת ואיך עושים זאת

באמצעות כלי השוואת המחירים של codembo, ניתן להכניס פריט מהאתר ולבדוק מאיזו ארץ הכי משתלם להזמין. לפעמים רק באמצעות החלפת המדינה באתר, אפשר לחסוך כ20% על אותו פריט ללא צורך בשום קוד נוסף!

אתר השוואת המחירים של codembo

איך משתמשים בכלי השוואת המחירים?

בחרנו בחולצה של טומי הילפיגר כדי להדגים שימוש בכלי ההשוואה. מעתיקים את כתובת הפריט (אם אתם במחשב משורת הכתובת בדפדפן ואם אתם בטלפון אפשר לעשות שיתוף וcopy link- העתקת קישור).

מדביקים בשדה שבו כתוב “ASOS product link”, ולוחצים על Check.

מקבלים רשימה של מדינות בפי שמופיע בתמונה מטה, בה כתובים כל המחירים השונים עבור הפריט. מדינות לידן מופיע איקס אדום הן מדינות בהן הוא אזל מהמלאי. שימו לב שבישראל אם משלמים בשקלים, עלות הפריט היא 419.85 ש”ח, ואילו במדינה שיצאה הזולה ביותר, אוסטרליה, עלות הפריט היא 72.1 פאונד שהם נכון להיום כ-308.43 ש”ח בלבד. הבדל של כמעט 120 ש”ח בין המחירים! (וזה עוד לפני קוד הנחה…)

איך מחליפים לאתר אחר ומשיגים את ההנחה?

שימו לב: אם מצאתם מחיר זול באתר שאינו של מדינה דוברת אנגלית, שפת האתר תשתנה וגם אישורי ההזמנה וכו’ יהיו בשפה שאינה אנגלית.

אם אתם גולשים מהמחשב, בפינה הימנית של המסך יש דגל קטן עליו ניתן ללחוץ ולהחליף מדינה ומטבע. אם אתם באפליקציה, תצטרכו להכנס לmy account, settings (אייקון של גלגל שיניים), ולשנות את Shop in, ו-Currency למדינה המתאימה.

כמה טיפים כללים:

  •  השוואת מחירים מול אתרים אחרים: ASOS מתחייבים לספק ללקוחותיהם את המחיר הזול ביותר עבור הפריטים הנמכרים באתר, כל עוד הם לא במבצע. כלומר, אם מצאתם פריט של חברה שאינה ASOS במחיר זול יותר באתר אחר, אתם זכאים להשוואת המחיר ולזיכוי בהפרש. כתבו על כך לשירות הלקוחות והם יעדכנו עבורכם את מחיר הפריט.
  • השוואת מחירים בין קולקציות: מכיוןן שבאתר קיימים כמה סוגים של קולקציות, ניתן למצוא פריטים זהים בקולקציות שונות. שימו לב, גם המחירים צריכים להיות זהים. לכן במידה ואתם נתקלים במחירים שונים לאותם הפריטים, דווחו על כך ל-ASOS והם יעדכנו את מחיר הפריט  למחיר הנמוך יותר.
  • ilana alexandrovski 10th April 2021 at 6:16 pm

    תודה רבה על ההסבר.
    הבנתי שצריך לבחור את המטבע המקומי של אותה מדינה כדי שהמחיר ישתלם
    האם הבנתי נכון?

  • הי,שמתי לב בזמן האחרון שאסוס לא שולחת הרבה מהפריטים לישראל , מה אפשר לעשות?גם מחברות שאמורות לשלוח לישראל

השאירו תגובה

Skip to content