משלוח

עדכון קורונה: יש משלוחים לארץ מאסוס גם בתקופת הקורונה, צפי נוכחי להגעה הוא כ-3 שבועות.

הדמיית משלוח אסוס

משלוח סטנדרטי

משלוח סטנדרטי לוקח לרוב בין שבוע לשבועיים מרגע הזמנת החבילה עד הגעתה ליעד. המשלוח הסטנדרטי הוא חינם אם הזמנתם בסכום מעל 32.39 פאונד. אם הזמנתם בסכום נמוך יותר, המשלוח יעלה 3 פאונד.

לאחר ימים של סיילים ותקופות עמוסות (כגון יום הרווקים סיני ובלאק פריידיי), יתכן ויעבור יותר זמן מהרגיל עד שתקבלו מייל על יציאת המשלוח, וזה נורמלי לחלוטין- אין סיבה לדאוג.

כאשר מזמינים במשלוח סטנדרטי ישנן 3 אפשרויות לבחירה: חברת אי פוסט\HFD (כאשר בצד הבריטי המשלוח מטופל ע” חברה בשם APG), דואר ישראל, והאפשרות השלישית היא שאסוס יחליטו באיזו שיטת משלוח לבחור. באיזו אופציה לבחור?  פירוט נוסף בהמשך העמוד.

אם הגעתם ל32.39 פאונד והשתמשתם בקוד הנחה שהוריד את המחיר מתחת 32.39 פאונד, שוב תאלצו לשלם משלוח, אז כדאי להוסיף משהו לסל
הדמיית משלוח אסוס

משלוח מהיר (אקספרס)

במשלוח מהיר האתר מתחייב לספק את החבילה עד ארבעה ימים מרגע ההזמנה בעלות 10 פאונד. משלוח מהיר יכול להיות משתלם, במיוחד אם אתם שבוע לפני אירוע כלשהו, אין לכם מושג מה ללבוש ומצאתם פריט מהמם באתר. משלוח מהיר מוצע בחינם ע”י אסוס אם קונים מעל 100 פאונד- זה אמנם מפתה מאוד, אך בסכום כזה יש כבר לשלם מע”מ וחברות האקספרס לוקחות עמלת שחרור גבוהה מאוד (לעתים תחוייבו בכמעט פי שתיים מהסכום המקורי שהייתם אמורים לשלם), ולכן חוץ ממקרים דחופים, אנחנו ממליצים להימנע מהזמנות של משלוח מהיר. חברת השילוח שמבצעת את המשלוחים בארץ משתנה בין חברת DHL לבין חברת GCX.

שיטת המשלוח

אסוס שינו לאחרונה את שיטת המשלוח (במשלוח הסטנדרטי בלבד) ונותנים לצרכנים לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליהם. כעת, ישנן 2 חברות שילוח אופציונליות. אי-פוסט (HFD) ודואר ישראל, כאשר בצד הבריטי (כלומר מיציאת החבילה ממחסני אסוס ועד הגעת החבילה לארץ) חברת APG מטפלת בהזמנות דרך אי פוסט וחברת TRAKPAK מטפלת בהזמנות של דואר ישראל.

איך זה עובד?

בעת ביצוע ההזמנה, יש למלא את כתובת המגורים שלכם או את הכתובת הנוחה ביותר עבורכם לקבלת המשלוח באתר של ASOS. כעת אסוס יציגו בפניכם אפשרויות לבחירת שיטת המשלוח: האפשרות הראשונה היא לתת לאסוס להחליט איזו שיטת משלוח לבחור, האפשרות השניה תהיה לבחור במשלוח באמצעות חברת HFD (שזו בעצם חברת EPost), האפשרות השלישית תהיה לבחור במשלוח באמצעות דואר ישראל והאופציה האחרונה תהיה לבחור במשלוח אקספרס בתשלום במידת הצורך:

 

asos delivery

הניסיון שלנו ושל העוקבים שלנו מלמד שנכון לעכשיו, אפשרות המשלוח המומלצת כרגע היא דואר ישראל (כן כן). עם יציאתה של ההזמנה מהמחסנים של אסוס תקבלו לינק למעקב מחברת TRAKPAK. למי שרגיל לקבל הרבה עדכונים בשיטות המשלוח האחרות- כאן יש פחות עדכונים אבל זה לא אומר שיש בעיה עם החבילה שלכם, אז אל דאגה. את החבילה תקבלו ליחידת הדואר הקרובה לביתכם.

אם בחרתם במשלוח באמצעות אי-פוסט את הלינק למעקב תקבלו מAPG. לקראת הגעתו של המשלוח ארצה, תקבלו הודעה על בחירת יעד לאיסוף החבילה. שימו לב, מדובר בנקודות האיסוף הקרובות ביותר לכתובת המקורית שהזנתם באתר בעת ביצוע ההזמנה אך ניתן לחפש נקודות איסוף נוספות בשורת החיפוש. לרוב, החברה תציע לכן חנויות של בעלי עסקים קטנים- כך תגלו שפתאום אתם יכולים לאסוף את ההזמנה מהמכולת בשכונה. כשהחבילה תגיע ליעדה, תקבלו על כך סמס ואימייל מחברת השילוח. נא לא למחוק את ההודעה- משום שהיא מכילה קוד לפיו בעל העסק ידע לשלוף את החבילה שלכם. אל תגיעו לנקודת האיסוף שבחרתם לפני שאתם מקבלים את קוד ההזמנה, עד שלא קיבלתם אותו- החבילה עדיין לא הגיעה ליעדה. שעתיים מרגע קבלת ההודעה, החבילה מוכנה לאיסוף.

שימו לב, במידה ובחרתם באיסוף באמצעות לוקר- ניתן לאסוף את החבילה עד 72 שעות. במידה וחבילה הגיעה לחנות/עסק- ניתן לאסוף את החבילה עד שבוע מרגע קבלת ההודעה.

אם ערך החבילה שלכם עלה על 75 דולר, תקבלו תוך 24 שעות מקליטת ההזמנה לינק לתשלום מע”מ מAPG. אם לא תשלמו את המע”מ תוך 7 ימים- החבילה לא תצא מבריטניה ותחזור בחזרה למחסנים של אסוס. לא יהיה ניתן לקבל שוב את החבילה אלא לחכות עד שהיא תגיע לאסוס ותקבלו החזר כספי על החבילה. לכן, חשוב לוודא שאין לכם טעות בהקלדת המייל בעת ביצוע ההזמנה. אם המייל תקין, ובכל זאת לא קיבלתם לינק לתשלום, עליכם ליצור קשר בדחיפות עם APG לפני שיפוגו שבעת הימים. לאחר מכן, כל החבילות שלא נדרשו מוחזרות לאסוס. זה מתרחש רק אחת לחודש, כך שיכול לעבור הרבה זמן עד שהחבילה שלכם תגיע למחסני החברה, ואז לוקחים עד 14 ימי עסקים עד לקבלת ההחזר הכספי מאסוס. ההחזר הכספי מתבצע באופן אוטומטי לאמצעי התשלום בו שילמתם עבור החבילה.

כאשר נותנים לאסוס להחליט באיזו שיטת משלוח לבחור- הם לרוב בוחרים באי-פוסט.

במידה ובחרתם במשלוח אקספרס- כאמור, יש שתי חברות שמבצעות את משלוחי האקספרס בארץ: DHL ו-GCX. במרבית הפעמים החבילה תגיע אליכם עם שליח עד הבית.

בחברת DHL ישלחו לכם אס.מס.אס שמעדכן על הגעתה של החבילה, ויבקשו מכם לבחור מועד להגעתו של השליח. פעמים רבות הטווח האפשרי הוא בין השעות 09:00-17:00 (כן- מדובר ביום עבודה שלם). כמו כן תינתן לכם האפשרות להחליף את מיקום מסירת החבילה למקום העבודה במקום הכתובת שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה. שימו לב, שירות הלקוחות של חברת DHL הוא יחסית יעיל, וניתן להשיג אותם בזריזות במספר הטלפון: 1-700-707-345 או במספר: *2318.

*הערה חשובה- נתקלנו במקרה נדיר מאוד בו לקוחה נדרשה לשלם תשלום סמלי של בדיקת מכס אקראית עבור החבילה שלה כאשר בחרה בדואר ישראל. ההזמנה שלה היה מתחת לרף של ה-75 דולר ולכן לא מדובר בתשלום מע”מ. מסתבר כי המכס יכול לבדוק בצורה אקראית חבילות שמגיעות ארצה והעלות נופלת על הצרכנים.

המשיכו ל: החזרות

  • שלום רב. קיבלתי עידכון מחברת השליחויות שההזמנה DAMAGED ושהיא לא תגיע אליי . מה עושים?.

    • עליך לפנות לשירות הלקוחות של אסוס (עדיף בפייסבוק) ולדווח להם על המקרה. אם המוצרים שהזמנת עדיין במלאי, הם ישלחו אותם מחדש, אחרת תקבל החזר כספי. האם ניסית לפנות אליהם? אם תצטרך עזרה בניסוח נשמח לעזור.

  • שלום, הזמנתי לראשונה דרך האתר נשלחה לי הודעה לגבי המיקום שאליו ישלח הפריט והיה לי אופציה לשנות לשליח עד הבית בחרתי את האופציה הזו האם זה יחייב אותי בתשלום נוסף?

  • היי ביצעתי הזמנה ב 19/9 רשום לי שב 26/9 צריכה להגיע ההזמנה. המייל שהיה מעודכן עד עכשיו הוא של הפייסבוק ואני לא יודעת את הסיסמה כנראה ששלחו הודעות לשם. המשלוח שלי לא הגיע ולא שלחו לי הודעות לפלאפון. במעקב משלוחים מתוך אסוס רשום לי שמחכים לעדכון מהלקוח מה זה אומר? ההזמנה שלי הייתה בסך 446 ש”ח דרך חברת APG

    • היי מור, נשמע שהיית צריכה לשלם מע”מ ופספסת את מועד התשלום. מכיוון שזה המצב החבילה התחילה בתהליך החזרה לאסוס בסיומו תקבלי את כספך בחזרה תוך 14 ימי עסקים מהגעת החבילה למחסנים של אסוס. התשלום יתבצע באופן אוטומטי לאמצעי התשלום בו שילמת על ההזמנה.

  • קיבלתי משלוח אקספרס חינם, אז בחרתי אותו. היה אמור להגיע עד ה-1.12. ב-26.11 קיבלתי מחברת געש לינק לשלם מעמ ולהכניס מספר תז וביצעתי. מאז לא שמעתי מהם. אסוס עמוסים ולא עונים. געש לא עונים לטלפון או למייל. ניסיתי להכניס את המספר משלוח (גם זה שגעש שלחו וגם זה שאסוס שלחו) ל-DHL ול-GCX ושניהם לא מוצאים אותו.
    אני צריכה את המשלוח הזה די דחוף…
    יש עוד מה לעשות?

    • היי תמי, לצערי אין עוד הרבה מה לעשות… מומלץ לפנות לאסוס להתלונן על כך שהאקספרס לא היה אקספרס. בגדול אנחנו ממליצים לא להשתמש בשירות האקספרס בכלל להבא, יש להם תמיד בעיות ועמלות גבוהות. מצטערים שעברת חוויית שירות כל כך לא טובה… ממש מבאס…

  • שלום
    אם במקרה בזמן שביצעתי הזמנה מחו״ל כתבתי מס המיקוד לא נכון, ההזמנה תגיע לעיר שלי או פשוט תחזור למחסנים?

    • היי, לדעתנו בשתי שיטת המשלוח זה אמור להיות בסדר. אם הזמנת דרך אי פוסט אז אתה גם ככה מקבל סמס שמבקש ממך לבחור מאיפה לאסוף. אם הזמנת דרך דואר ישראל הם בד”כ מתייחסים לכתובת גם אם המיקוד לא נכון. תמשיך לעקוב לראות איפה החבילה ובמקרה שהזמנת עם דואר ישראל וכתוב לך במעקב שניסו למסור לך והיתה בעיה כלשהי, תוכל להתקשר אליהם לסדר את העניין. בהצלחה!

  • היי, הזמנתי חבילה בסוף דצמבר האחרון. כתוב לי שהיא אמורה להגיע ב- 6 לינואר שכבר מזמן עבר. אני לא מצליחה לקבל פרטים על המיקום של החבילה. מה עושים? החבילה עלתה 200 שח

  • בתאל אזולאי 9th May 2020 at 5:16 pm

    יש לי שאלה אני לחצתי על האפשרות הראשונה כשה הזמנתי אני יודעת שהמשלוח כבר הגיע אבל לא שלכו לי את הכתובת של המקום אליו נישלח (חנות)

  • היי. הזמנתי גרביים בשווי 50 שח. כשנכנסתי למשלוח גיליתי שמבקשים 50 שח נוספים. האם המשלוח לא אמור להיות 3 פאונד? האם בגלל הקורונה המשלוח התיקר? או שיש סכון מינימום להזמנה ולא הגעתי אליו.

  • היי הזמנתי מאסוס עכשיו ובחרתי בשיטה של אקפסרס ולא קיבלתי שום מייל על ההזמנה למרות שאני רואה את ההזמנה שלי באסוס (כי אננ רשומה לאתר

השאירו תגובה