שירות לקוחות

אם נתקלתם בבעיה כלשהי באתר, בתהליך ההזמנה או התשלום, תצטרכו לשוחח עם שירות הלקוחות של ASOS. בבעיות בנושאי המשלוח- סביר שדווקא E-POST יהיו הכתובת המתאימה. זה המקום להבין לאיזה שירות לקוחות יש לפנות וכיצד.


שירות הלקוחות של ASOS

קיימות מספר אפשרויות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של ASOS, חלקן יעילות פחות וחלקן יעילות יותר. הנה ההמלצות שלנו בכל הנוגע ליצירת קשר עם שירות הלקוחות:

  1. ניתן לפנות ישירות לנציגי שירות הלקוחות באמצעות המייל הבא: care@asos.com
  1. באמצעות דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/ASOS
  1. באמצעות התכתבות בשירות ההודעות של הפייסבוק- המסנג’ר.
אפשרויות צ'אט עם נציג באתר אסוס
  1. באמצעות צ’ט עם נציג באתר: יש לבחור את הסיבה ליצירת הקשר מבין האופציות הקיימות
  • משלוח (היכן ההזמנה שלי, ברצוני לשנות את ההזמנה, חיובי מכס, אפשרויות משלוח).
  • החזרות וזיכויים כספיים (יש לי שאלה בנוגע להחזר/ זיכוי כספי, אני צריך/ה פתק החזרות חדש, איך מבצעים את ההחזר).
  • בעיות עם ההזמנה (הפריט שקיבלתי פגום, משהו חסר, קיבלתי את הפריט הלא נכון, ברצוני לבטל את ההזמנה שלי).
  • תשלום, תווי קניה/מתנה (וואצ’רים), קודי הנחה (יש לי שאלה לגבי קוד הנחה, ישנה בעיה בהזנה של הקוד בעת ביצוע ההזמנה, אופציות אפשריות לתשלום, תווי מתנה).
  • בעיות טכניות (אני לא מצליח להתחבר לאתר עם שם המשתמש והסיסמה, יש לי בעיה לגלוש באתר, אני רוצה לשנות את פרטי החשבון שלי).
  • שאלות לגבי המוצרים ומלאי קיים (מתי האתר מחדש את המלאי שלו, יש לי שאלה לגבי פריט מסוים, הבטחת מחיר).
אפשרויות צ'אט עם נציג באתר אסוס
  1. באמצעות הטוויטר (פחות נפוץ בארץ, אבל דרך מעולה לקבל מענה מהיר):

https://twitter.com/ASOS_Heretohelp

אם לא הסתדרתם, אתם מוזמנים לפנות אלינו, וננסה לעזור לכם מול אסוס.


שירות לקוחות E-POST

בהמשך לחלק הזה במדריך, E-POST הינה חברת השילוח המרכזית שפועלת בארץ ואחראית על העברת החבילות ללקוחות. לכן החברה מפעילה גם מערך שירות לקוחות בכמה ערוצים אפשריים, שעליהם נפרט כאן. למעט מקרים נקודתיים או תקלות טכניות, חברת השילוח הזו יעילה, ועצם העובדה שניתן לאסוף חבילות מהמכולת השכונתית מתחת לבית, הופכת את השירות שלהם למושך מאוד.

בכל זאת, נתקלתם בבעיה? לא קיבלתם אס.מס.אס או מייל מהחברה המיידע על הגעתה של החבילה או בחירת היעד הרצוי למשלוח? או לחלופין הודיעו לכם שהחבילה הגיעה בלי שניתנה לכם אפשרות לבחור את יעד האיסוף? צרו קשר עם חברת E-POST באחת מהאופציות הבאות:

יצירת קשר שירות לקוחות אי פוסט
  1. ניתן להתקשר ישירות לחברה במספר: 03-9244441 או לשלוח מייל לכתובת: info@E-post.co.il.

 

  1. ניתן להשאיר את הפרטים שלכם תחת “צור קשר” באתר האינטרנט של החברה בלינק הבא: https://www.e-post.co.il/?page_id=19 (שימו לב, החברה מתחייבת כי אחד מנציגיה יחזור אליכם עד 48 שעות מרגע הפניה. לרוב, תקבלו תשובה מוקדם יותר, אך במקרים דחופים עדיף ליצור קשר עם החברה בדרכים אחרות).
יצירת קשר שירות לקוחות אי פוסט
צ'אט שירות לקוחות אי פוסט
  1. לחברת E-POST יש דף פייסבוק, וניתן לפנות אליהם גם דרך כתיבת פוסט בעמוד. דף הפייסבוק של החברה נמצא כאן: https://www.facebook.com/epostisrael
  1. ניתן לשוחח בצ’ט עם נציג בשעות הפעילות של החברה (בין 09:00-18:0). תיבת הצ’ט נמצאת בצידו הימני של דף הבית ונקראת “יש לכם שאלות?” בכדי להיכנס לצ’אט לחצו על הלינק הבא: https://www.e-post.co.il. בתוך הצ’אט תוכלו לבחור בנושאים מסויימים על מנת לקבל תשובות לשאלות נפוצות. כמו כן קיים עמוד ייעודי לשאלות ותשובות כלליות יותר.
צ'אט שירות לקוחות אי פוסט


שירות לקוחות ארמקס

חברת השילוח ארמקס אחראית בטיפול בחבילות בעיקר בצד הבריטי, ובהרבה מקרים היא שולחת לינק לתשלום המע”מ לפני שהחבילה יוצאת לדרך. אם היו לכם בעיות עם קבלת הלינק לתשלום או בעיות מסוג שונה שקשורות אליהם, ניתן לפנות אליהם במייל: ‏‪webenquiry@aramexglobalsolutions.com‬‏, או בעמוד הפייסבוק שלהם: https://www.facebook.com/WeAreAPG

  • שלום,הזמנתי דרך אסוס-מרקטפלייס ואני לא מצליח להבין מנציג השירות של החנות הספציפית איך אני מקבל אינדיקציה לכך שהחבילה שלי הגיעה,ואם היא מגיעה לדואר או לנקודות חלוקה באיזור שלי,אשמח לעזרה.

    • היי עמית, ברמת העקרון משלוחים שנשלחים דרך המרקטפלייס נשלחים בשיטה שהמוכר בוחר לשלוח בה ולרוב מצויינת במעמד הקנייה. זה אומר גם שזה לא נשלח דרך איי פרסל, אז סביר להניח שזה יגיע לחלוקה באמצעות דואר ישראל ולא דרך אי-פוסט. בחלוקה באמצעות דואר ישראל, מקבלים פתק לבית כמו בשיטה הישנה והטובה (ולפעמים גם סמס). האם ההזמנה באיחור?

  • היי הזמנתי נעליים באסוס ושילמתי על המכס דרך apg ולא דרך e post משום שזה האימייל ששלחו לי.האם זה אומר שתהיה בעיה כלשהי??

    • היי ליאל, זה הגיוני בהחלט כי APG עושים את איסוף המע”מ ולא אי-פוסט 🙂

  • קסניה קוסטונין 29th October 2019 at 4:51 pm

    הי, עשיתי הזמנה בחול המועד של הסוכות
    הייתי אמורה לקבל את החבילה ב20 לחודש ועדיין לא קיבלתי לא הודעה ולא מייל איפה החבילה שלי נמצאת..
    שילמתי גם מכס גם עבור משלוח

    יש לעשות עם זה משהו?

    • היי, באיזו שיטת משלוח השתמשת? בעקרון יש עיכובים בגלל החגים, אבל אפשר לברר מול חברת השילוח או מול אסוס איפה החבילה. אם תרצי שנמשיך בפרטי את יכולה לפנות במייל info@txux.co.il או בהודעה פרטית אלינו בפייסבוק. גם אם החבילה אבדה נוכל לעזור.

  • היי עשיתי הזמנה באסוס מלפני שבוע היה אמור להגיע היום ושלחו לי הודעה לשלם מכס ואז עוד הודעה נוספת לרשום תעודת זהות בשביל לשחרר את החבילה. האם אני עדיין צריכה לשלם בשביל לשחרר מהמכס או שזה השתחרר?

    • אם כבר שילמת זה בסדר, וצריך רק תז בשביל המכס הישראלי. את לא אמורה לשלם פעמיים. תעדכני אם הסתדרת!

  • מרינה בוריקוב 15th December 2019 at 5:25 pm

    שלום,ניסיתי לעשות הזמנה מאתמול ,,מגיע עד התשלום ,תשלום מתבצע,אבל אז אסוס מוציא הודעה שמשהו לא בסדר עם ההזמנה .אבל פייפל כן מחייב.מה לא בסדר ?איך אפשר לחזור לעשות הזמנות?

    • היי מרינה, יתכן שמדובר בבעיה במסגרת אשראי או שמדובר בתקלה באתר של אסוס. קשה לקבוע מה סיבת התקלה. את יכולה לפנות לשירות הלקוחות של אסוס לאיתור התקלה מולם

השאירו תגובה