החזרות

הפריט שהזמנתם הגיע וזה לא מה שציפיתם לו? אולי המידה לא מתאימה, או יש פגם כלשהו בפריט? אל דאגה, הכסף שלכם לא אבוד. ניתן לשלוח את ההזמנה חזרה ל- ASOS ולקבל החזר כספי מלא. בחלק הזה של המדריך נסביר שלב שלב איך מבצעים את תהליך ההחזרה


כמה טיפים כלליים:

  • אם ביצעתם רכישה באמצעות קוד ההנחה  IL17 (הסבר מופיע כאן) ואתם מעוניינים להחזיר חלק מהפריטים שהוזמנו, שימו לב שבמידה ועלות הפריטים הכוללת (לפני ההנחה) תרד מתחת לסכום חיוב המכס (כלומר 50 פאונד או 75 דולר),הזיכוי הכספי שתקבלו ירד גם הוא, למעשה מפסידים את ההנחה. כך למשל: בואו נניח שרכשתם פריטים בעלות של 100 דולר, ואחרי קוד ההנחה סך התשלום עמד על 83 דולר. הפריט שאותו אתם מעוניינים להחזיר עולה 60 דולר. בגלל שסכום הפריטים ירד כעת ל-40 דולר, הזיכוי שתקבלו יעמוד על 43 דולר.
  • אם שילמתם מע”מ על החבילה ואתם מחזירים אותה, מגיע לכם החזר. כל הפרטים על החזר מע”מ כאן.
  • החבילה שמגיעה מ- ASOS תהיה תמיד חבילה סטנדרטית (בדרך כלל מדובר בשקית אפורה או קופסת קרטון- תלוי בגודל וכובד הפריטים שהזמנתם). באמצעות חבילה זו ניתן לבצע את ההחזר- לכן כדאי לא לקרוע את החבילה מרוב התרגשות (תאמינו לנו שאנחנו מבינות את ההרגשה שלכם כרגע) אלא לפתוח את החבילה לפי הסימון. במידה ולא ניתן לעשות שימוש חוזר בחבילה, תצטרכו לקנות בדואר מארז חדש (וכמובן לשלם עבורו).
  • אסוס משתדלים להחזיר את כספכם תוך 14 ימי עסקים מרגע הגעת החבילה אליהם.
  • אסוס מאפשרים לבצע את ההחזר עד 45 ימים מרגע קבלת החבילה, כאשר אם החזרתם תוך 28 ימים תקבלו החזר כספי מלא, ואם החזרתם תוך 29-45 ימים תקבלו זיכוי כספי לשימוש בקניה הבאה באתר. כמו כן, מותר להחזיר רק פריטים במצב חדש (מותר למדוד אבל לא ללבוש ממש ואז לנסות להחזיר), ופריטים שיש עליהם מדבקה הגיינית (כמו למשל בגדי ים ותחתונים)- אסור להוריד את המדבקה.
  • הכתובת להחזרה היא:
    ASOS, on Barlby Road, Selby, YO8 5BL
שימו לב, לא ניתן לבקש להחליף מידה, אלא רק להחזיר פריט תמורת זיכוי ובמקביל להזמין מחדש את המידה הנכונה
אקופוסט מחשבון דואר

איך להחזיר חבילה לאסוס?

ישנן שתי שיטות בהן ניתן להחזיר חבילות לאסוס. באמצעות דואר ישראל ובאמצעות נקודת חלוקה של אי-פוסט (hfd).

איזו שיטה עדיפה?

מבחינת עלות החזרה, אם תחזירו עם דואר ישראל תשלמו לפי משקל הפריטים שאתם מחזירים, ואילו בהחזרה באמצעות אי-פוסט ישנה עלות החזרה קבועה של 14 דולר (כ-50 ש”ח נכון לכתיבת הפוסט),  עד 4 ק”ג, כך שאם אתם מחזירים חבילה כבדה יתכן שישתלם לכם יותר להחזיר דרך אי פוסט. כיצד תדעו כמה יעלה לכם להחזיר חבילה בדואר ישראל? באתר דואר ישראל יש מחשבון שבו ניתן לחשב את עלות המשלוח לפני מדינה ומשקל החבילה בגרמים. כך בתמונה לדוגמה, עבור חבילה שמשקלה 1.5 ק”ג, מזינים 1500 גרם, במדינה בוחרים בריטניה, ואז העלות מחושבת- 66.40 ש”ח, כך שנראה שיהיה יותר זול להחזיר את החבילה באמצעות אי-פוסט. עם זאת שימו לב שיש גם מגבלה על מימדי חבילה באי פוסט, ועליה להיות עד גודל של 80*60*60.

אקופוסט מחשבון דואר
אם אתם מבצעים החזרה בגלל טעות של אסוס בהזמנה שלכם, אתם זכאים לקבל החזר כספי על המשלוח, ועליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם.


החזרה באמצעות דואר ישראל:

  • בתוך החבילה, יצורף דף עם פרטי ההזמנה (שם הפריט, כמות הפריטים, קוד הפריטים וכו’). בצידו הימני של דף זה תופיע טבלה עם כל האפשרויות הקיימות לביצוע ההחזר, יש לבחור מתוך הרשימה להלן את סיבת ההחזר:
  1. “הפריט נראה שונה מהתמונות המופיעות באתר”- Looks different from image on site.
  2. “הזמנתי שתי מידות עבור אותו הפריט” (אופציה זו רלוונטית במידה והזמנתם את אותו הפריט בשתי מידות שונות).  orderd more than one size.
  3. “ההזמנה הגיעה מאוחר מידי”- arrived too late.
  4. “איכות לא טובה/ פריט פגום”- poor quality, faulty.
  5. “ההתאמה אינה טובה”- does not fit properly.
  6. “לא מתאים לי”- doesn’t suit me.
  7. “התקבל פריט לא נכון”- .incorrect item received
  8. “החבילה הייתה פגומה עם הגעתה”- .parcel damaged on arrival
סיבות החזרה לאסוס
תווית החזרה אסוס

על גבי הדף שהוצאתם מהחבילה, יש לציין בסמוך לטבלת הקודים את מספר הקוד שתואם את סיבת ההחזר– כך למשל אם הזמנתם חולצה שאינה מתאימה לכם- בחרו בקוד מס’ 6.
שימו לב, על גבי אותו הדף מצורפת מדבקה למשלוח חוזר, שכוללת את פרטי המחסן של ASOS שאליו יש לשלוח חזרה את החבילה; הוציאו את המדבקה מהדף, והדביקו אותה על גבי טופס הפרטים האישיים שלכם (כלומר פרטי הכתובת אליה הגיעה החבילה בארץ).

לאחר מכן, הכניסו את הדף עם הקודים אל תוך החבילה וסגרו אותה כך שתהיה מוכנה למשלוח.

וודאו כי הפתק הלבן מהודק היטב לחבילה- רק באמצעותו ניתן לבצע את ההחזר. אם בטעות איבדתם או זרקתם אותו, ניתן להדפיס את הפתק המופיע כאן.

ניתן לשלוח את החבילה בדואר רגיל/דואר רשום. שימו לב, עדיף לשלם עוד קצת ולהשתמש בשירותי דואר רשום אקופוסט, כך תוכלו לעקוב אחר חבילה, ובמקרה שASOS יטענו כי החבילה לא הגיעה ליעדה (כלומר למחסן), תהיה לכם הוכחה ותיעוד לכן ששילמתם ושלחתם את החבילה. חשוב לשמור את הקבלה, אישור המשלוח וכל אישור אחר שתקבלו מהדואר.

החזרה באמצעות אי-פוסט (HFD)

כדי להחזיר באמצעות אחת נקודות החלוקה של אי-פוסט, צריכה להיות לכם גישה למדפסת, על מנת להדפיס את התווית להחזרה של החבילה.

על מנת לבצע את ההחזרה עליכם לגשת להיסטוריית ההזמנות שלכם ולבחור בReturns information/Create return. לשם הנוחות נצרף צילומי מסך רלוונטיים מתהליך ההחזרה במחשב (אך התהליך דומה בסמארטפון).

החזרות לאסוס אי פוסט

בתמונה ניתן לראות את המסך הראשון בתהליך ההחזרה. שימו לב, בפינה הימנית העליונה של המסך ניתן לשנות את השפה לעברית, אם נוח לכם יותר. בדוגמה המובאת, השארנו את השפה באנגלית.

הכניסו בשדה העליון את מספר ההזמנה שלכם, ובשדה התחתון את כתובת האימייל איתו ביצעתם את ההזמנה. לאחר מכן לחצו על next.

החזרות לאסוס אי פוסט

במסך החדש תקבלו פירוט של ההזמנה שביצעתם. תוכלו לבחור איזה פריטים להחזיר בסימון “one item” בתפריט ליד הפריט.
פריטים שאתם רוצים לשמור יופיעו עם “I’ll keep these, thanks”

לפני שתוכלו להמשיך למסך הבא, תצטרכו למלא את סיבת ההחזרה, כפי שפורטו בעמוד זה למעלה, בחלק על דואר ישראל (שימו לב, כדאי לכם בכל זאת למלא את הטופס כפי שמפורט שם, ולצרף אותו גם לחבילה).

במסך הבא תצטרכו למלא את הפרטים האישיים שלכם כולל כתובת, ובמסך שאחריו (בתמונה), תוכלו לבחור לאיזה נקודת איסוף של אי פוסט תחזירו את החבילה. אינכם חייבים להחזיר מאותה נקודה ממנה אספתם. לאחר מכן, תועברו למסך תשלום בו ניתן לשלם עבור ההחזרה באמצעות פייפל או כרטיס אשראי. לאחר התשלום תקבלו תווית להדפסה אותה תצטרכו להדביק על החבילה שלכם מבחוץ לפני המסירה בנקודת ההחזרה.

החזר פייפל על משלוח לאסוס

שירות “יש דרך חזרה” של פייפל – יפסיק לעבוד ב27.11.22!

פייפל מציעה ללקוחותיה הישראלים שירות בשם “יש דרך חזרה”, אשר באמצעותו ניתן לקבל זיכוי כספי של עד 120 ש”ח (לכל הזמנה), עבור עלויות ההחזרים שביצעתם מהזמנות באינטרנט, כל עוד התשלום עבור ההזמנה היה דרך פייפל. זאת כמובן בכפוף לתנאים ועד 12 החזרות בשנה קלנדרית. השירות יופסק בתאריך 27.11.22

התנאים המלאים נמצאים כאן.

הפוסט המלא על השימוש בשירות (כולל צילומי מסך) נמצא כאן.

כיצד משתמשים בשירות?

  1. יש להירשם לשירות באופן חד-פעמי כאן.
  2. כאשר מבצעים את העסקה ב-ASOS, יש לשלם באמצעות פייפל בלבד.
  3. אם ברצונכם להחזיר את המשלוח שקיבלתם מ-ASOS, ועלות ההחזרה אינה עולה על 120 ש”ח, שלחו בדרך המועדפת עליכם ושמרו את הקבלה.
  4. הכנסו לחשבון הפייפל שלכם, מצאו את העסקה עליה ברצונכם לקבל החזר ולחצו עליה. בפינה הימנית התחתונה תוכלו למצוא קישור לטופס קבלת ההחזר.
החזר פייפל על משלוח לאסוס
בקשת החזר מפייפל "יש דרך חזרה"
  1. בשלב האחרון, מלאו את פרטי הטופס כפי שנראים בתמונה, ושלחו. אם עניתם על התנאים וההחזר יאושר, חשבון הפייפל שלכם יזוכה תוך חמישה ימים מרגע קבלת האישור.
בקשת החזר מפייפל "יש דרך חזרה"

המשיכו ל: שירות לקוחות

  • avishag rabinovich 1st January 2019 at 5:45 am

    לא ראיתי בזמן את ההודעה מהמכס והמוצק כנראה חזר.. האם אקבל החזר מלא או אצטרך לשלם את דמי ההחזרה?

  • לא ראיתי את ההודעה ששלחו מהמכס וכבר עברו יומיים מהמועד האחרון שהיה ניתן .. האם אקבל החזר מלא או שאצטרך לשלם עבור דמי ההחזרה?

  • אם עברו מעל 28 יום האם יש אופציה להחזיר את המשלוח?

    • כן הם מקבלים גם אחרי 28 יום, אם המוצר במצב חדש לגמרי, אם הוא לא במצב חדש (עם טיקטים וכו’) הם עלולים לשלוח אותו שוב בחזרה אלייך ולחייב במשלוח

  • יש לי פרטים להחזיר שהגיעו אתמול. והיום עשיתי עוד הזמנה שאמורה להגיע עוד 10 ימים. האם כדאי להמתין למשלוח הבא ואז להחזיר פרטים של 2 המשלוחים יחד אתהמשלוח הראשון ביצעתי ב20.2 ואת השני היום. ב1.3?

    • היי מוריה, אכן כדאי לחכות ולהחזיר ביחד למקרה שתצטרכי להחזיר גם מהחבילה השניה. רק אל תשכחי להכניס את הפתקים של שתי החבילות השונות לחבילה שאת מחזירה.

  • היי, רכשתי מוצרים בסך 180 שח וקיבלתי החזר על סך 96 שח. מדוע?

  • אני צריכה את עזרתכם ביצעתי הזמנה מאסוס והחברת שליחויות החסרת אחריות שלהם איבדה אותה איפשהו ואז עד שהם מצאו הם שלחו להם חזרה במקום לשלוח לי ובסטטוס של המעקב שלהם כתוב שזה ממתין לתשלום מיסים ואסוס לא עוזרים בכלל ולא בתקשורת עם החברת שליחויות וחברת שליחויות לא רוצה לשלוח מייל לאסוס שהם עשו טעות וכך קרה ואני רוצה לקבל את הכסף חזרה מה אני עושה?

  • היי
    ביצעתי רכישה, המוצר לא הגיע קיבלתי מייל שיש לי החזר של מלוא הסכום, אך בפועל אני לא רואה את ההחזר ועברו כבר חודשיים.
    למי לפנות ואיך??

  • קיבלתי 2 חבילות יחד אחת בשקית והשנייה בקרטון שלא ניתן לבצע בו שימוש חוזר.. האם אפשר לאחד את 2 ההזמנות לאותה שקית של אסוס, להכניס את 2 הפתקים פנימה ולהדביק את 2 המדבקות בחוץ?

    • היי שיר! את בהחלט יכולה לאחד את החבילות ואפילו רצוי. את רק צריכה לשים את שני הפתקים בפנים- מבחוץ רק מדבקה אחת של הכתובת של אסוס.

  • היי, בטעות קראתי את השקית. לא הבנתי מאיפה ניתן לרכוש שקית חדשה? ואם יש לי שקית מההזמנה שאחותי עשתה ניתן להשתמש בה

    • את יכולה להשתמש בכל שקית או אריזה שתרצי, וגם אין בעיה להשתמש בשקית של אחותך 🙂

  • אני רוצה להחזיר פריט בדואר ישראל הפריט עלה לי כ 90 שח אבל עשיתי קנייה של כמה פריטים והשתמשתי בקוד Il17
    השאלה אם אחרי תוספת המס
    והמחיר של חבילה בדואר זה עדיין משתלם?

    • היי זה תלוי, הרבה פעמים אם ההנחה מתבטלת זה לא כל כך שווה (במיוחד אם יש עלות להחזרת הפריט, אם נניח לא שילמת עם פייפל). בכל מקרה אוכל לחשב לך אם תשלח\י פירוט של החבילה, גם בהודעה פרטית 🙂

  • שלום לכם, עשיתי רכישה מעל 300₪ של מכנסיים מאסוס המכנסים הגיעו אליי היום והם גדולים , רוצה לחזיר אותם..נסיתי להחזיר ואז לא הבנתי בדיוק אני צריכה לשלוח את הפריט לנקודת איסוף קרובה אליי כמו סופר פארם ופשוט להשאיר את הפריט שם? ואז שליח אוסף או שאני לא הבנתי נכון? שאלה שניה לגבי המדבקה אני צריכה לשים אותה על השקית מבחוץ?תודה רבה על המענה

    • היי רימה! ענינו לך בפייסבוק, לטובת הקוראים נענה גם כאן:
      כדי להחזיר בנקודת איסוף יש לתאם מראש באתר ואז ניתנת ההנחיות להשארת החבילה בנקודה ואיזה פרטים להדפיס עליה. את הפרטים יש להדביק מחוץ לחבילה ובתוך החבילה לצרף את דף ההחזרה.

  • היי, חבילה שהייתה אמורה להגיע אלי לא הגיע במועד, לאחר התכתבות עם אסוס במייל אמרו שיזכו אותי על החבילה ושהם יחזירו אותה חזרה אליהם. לאחר יומיים ראיתי זיכוי, אבל היום לפתע קיבלתי את החבילה המדוברת, מה לעשות במצב כזה?

    • היי עדי! האמת שזה קרה להרבה אנשים לאחרונה… והתשובה היא שזה לשיקולך ומצפונך, יש כאלה שאומרים לאסוס ויש כאלה שפשוט מברכים על מזלם… זה באמת תלוי בך 🙂

  • היי החזרתי פריטים לאסוס ושכחתי לשים את הפתק עם הפריטים בפנים. עשיתי משלוח עם מעקב עד שמגיע ליעד אם זה משנה. איך הם יזהו את הפריטים ?

    • היי אילת, לצערי זה אכן קריטי להכניס את הפתק בפנים, יש לך פרטים מזהים אחרים על החבילה? השתמשת בחבילה המקורית להחזיר? ממליצה לך לפנות לשירות הלקוחות של אסוס ולדבר איתם

  • איך מזדכים על עלות משלוח?

  • איך מזדכים על עלות דמי משלוח?

    • היי אביב, בדיוק עניתי לך בפרטי, שניתן לקבל זיכוי רק עבור פריטים שגויים או אם משלמים בפייפל ואז ניתן לקבל החזר דרכם.

  • היי
    קניתי שמלה שלא מתאימה לי. השקית קרועה לא בדיוק לפי הסימן. האם אוכל להחזיר? ועוד שאלה. השמלה עלתה לי 225 כמה אמורה לעלות לי ההחזרה שלה? תודה

  • קניתי שמלה שלא מתאימה לי. השקית קרועה לא בדיוק לפי הסימן. האם אוכל להחזיר? ועוד שאלה. השמלה עלתה לי 225 כמה אמורה לעלות לי ההחזרה שלה? תודה

  • היי קניתי שמלה שלא מתאימה לי. קרעתי את החבילה לא בדיוק בסימן. האם אוכל להחזיר אותה? ועוד שאלה. השמלה עלתה לי 225 כמה אמורים להחזר לי? תודה רבה

  • בשירות אי פוסט
    לא מוגדר במדינות את ישראל

  • היי הגיעה אלי חבילה של אסוס ללא פתק פרטים או מדבקה. אני רוצה להחזיר 2 פריטים. ראיתי פה בפוסט המהמם שלכם שאת המדבקה ניתן להדפיס. מה לגבי הפתק? איפה אני יכול למצוא אותו להדפסה והאם זה תקין?

  • למה לא מופיע לי בפרטים האישיים מדינת ישראל?

  • הי אשמח לתשובה האם אפשר לקבל שובר קנייה מאסוס במקום זיכוי כרטיס אשראי ! כי זה אשראי נטען ואי אפשר לזכות .. ושאלה שנייה מחר רוצה להחזיר את החבילה כי הדברים ממש גדולים עליי פעם ראשונה שאני מחזירה מה להכתובת להחזרה כי לא היה פתק ןלא מדבקה

  • היי עשיתי הזמנה , ואני רוצה להחזיר שתי פריטים אך בשקית לא היה מצורף שום פתק
    מה עושים?

  • היי
    קניתי נעליים באסוס. לא השתמשתי בהם.
    אבל טעות זרקתי את האריזה לפח.
    אפשר להחזיר מוצר בלי אריזה או תווית?
    תודה

  • היי
    לא הגיע לי עם החבילה שום דף עם הפריטים והטבלה לסימון, האם יש דרך להשיג את זה?

השאירו תגובה

Skip to content