עדכון קורונה: יש משלוחים לארץ מאסוס גם בתקופת הקורונה, צפי נוכחי להגעה הוא כ-3 שבועות.
משלוח סטנדרטי
משלוח סטנדרטי לוקח לרוב בין שבוע לשבועיים מרגע הזמנת החבילה עד הגעתה ליעד. המשלוח הסטנדרטי הוא חינם אם הזמנתם בסכום מעל 32.39 פאונד. אם הזמנתם בסכום נמוך יותר, המשלוח יעלה 3 פאונד.
לאחר ימים של סיילים ותקופות עמוסות (כגון יום הרווקים סיני ובלאק פריידיי), יתכן ויעבור יותר זמן מהרגיל עד שתקבלו מייל על יציאת המשלוח, וזה נורמלי לחלוטין- אין סיבה לדאוג.
כאשר מזמינים במשלוח סטנדרטי ישנן 3 אפשרויות לבחירה: חברת אי פוסט\HFD (כאשר בצד הבריטי המשלוח מטופל ע” חברה בשם APG), דואר ישראל, והאפשרות השלישית היא שאסוס יחליטו באיזו שיטת משלוח לבחור. באיזו אופציה לבחור? פירוט נוסף בהמשך העמוד.
משלוח מהיר (אקספרס)
שיטת המשלוח
אסוס שינו לאחרונה את שיטת המשלוח (במשלוח הסטנדרטי בלבד) ונותנים לצרכנים לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליהם. כעת, ישנן 2 חברות שילוח אופציונליות. אי-פוסט (HFD) ודואר ישראל, כאשר בצד הבריטי (כלומר מיציאת החבילה ממחסני אסוס ועד הגעת החבילה לארץ) חברת APG מטפלת בהזמנות דרך אי פוסט וחברת TRAKPAK מטפלת בהזמנות של דואר ישראל.
איך זה עובד?
בעת ביצוע ההזמנה, יש למלא את כתובת המגורים שלכם או את הכתובת הנוחה ביותר עבורכם לקבלת המשלוח באתר של ASOS. כעת אסוס יציגו בפניכם אפשרויות לבחירת שיטת המשלוח: האפשרות הראשונה היא לתת לאסוס להחליט איזו שיטת משלוח לבחור, האפשרות השניה תהיה לבחור במשלוח באמצעות חברת HFD (שזו בעצם חברת EPost), האפשרות השלישית תהיה לבחור במשלוח באמצעות דואר ישראל והאופציה האחרונה תהיה לבחור במשלוח אקספרס בתשלום במידת הצורך:
הניסיון שלנו ושל העוקבים שלנו מלמד שנכון לעכשיו, אפשרות המשלוח המומלצת כרגע היא דואר ישראל (כן כן). עם יציאתה של ההזמנה מהמחסנים של אסוס תקבלו לינק למעקב מחברת TRAKPAK. למי שרגיל לקבל הרבה עדכונים בשיטות המשלוח האחרות- כאן יש פחות עדכונים אבל זה לא אומר שיש בעיה עם החבילה שלכם, אז אל דאגה. את החבילה תקבלו ליחידת הדואר הקרובה לביתכם.
אם בחרתם במשלוח באמצעות אי-פוסט את הלינק למעקב תקבלו מAPG. לקראת הגעתו של המשלוח ארצה, תקבלו הודעה על בחירת יעד לאיסוף החבילה. שימו לב, מדובר בנקודות האיסוף הקרובות ביותר לכתובת המקורית שהזנתם באתר בעת ביצוע ההזמנה אך ניתן לחפש נקודות איסוף נוספות בשורת החיפוש. לרוב, החברה תציע לכן חנויות של בעלי עסקים קטנים- כך תגלו שפתאום אתם יכולים לאסוף את ההזמנה מהמכולת בשכונה. כשהחבילה תגיע ליעדה, תקבלו על כך סמס ואימייל מחברת השילוח. נא לא למחוק את ההודעה- משום שהיא מכילה קוד לפיו בעל העסק ידע לשלוף את החבילה שלכם. אל תגיעו לנקודת האיסוף שבחרתם לפני שאתם מקבלים את קוד ההזמנה, עד שלא קיבלתם אותו- החבילה עדיין לא הגיעה ליעדה. שעתיים מרגע קבלת ההודעה, החבילה מוכנה לאיסוף.
שימו לב, במידה ובחרתם באיסוף באמצעות לוקר- ניתן לאסוף את החבילה עד 72 שעות. במידה וחבילה הגיעה לחנות/עסק- ניתן לאסוף את החבילה עד שבוע מרגע קבלת ההודעה.
אם ערך החבילה שלכם עלה על 75 דולר, תקבלו תוך 24 שעות מקליטת ההזמנה לינק לתשלום מע”מ מAPG. אם לא תשלמו את המע”מ תוך 7 ימים- החבילה לא תצא מבריטניה ותחזור בחזרה למחסנים של אסוס. לא יהיה ניתן לקבל שוב את החבילה אלא לחכות עד שהיא תגיע לאסוס ותקבלו החזר כספי על החבילה. לכן, חשוב לוודא שאין לכם טעות בהקלדת המייל בעת ביצוע ההזמנה. אם המייל תקין, ובכל זאת לא קיבלתם לינק לתשלום, עליכם ליצור קשר בדחיפות עם APG לפני שיפוגו שבעת הימים. לאחר מכן, כל החבילות שלא נדרשו מוחזרות לאסוס. זה מתרחש רק אחת לחודש, כך שיכול לעבור הרבה זמן עד שהחבילה שלכם תגיע למחסני החברה, ואז לוקחים עד 14 ימי עסקים עד לקבלת ההחזר הכספי מאסוס. ההחזר הכספי מתבצע באופן אוטומטי לאמצעי התשלום בו שילמתם עבור החבילה.
כאשר נותנים לאסוס להחליט באיזו שיטת משלוח לבחור- הם לרוב בוחרים באי-פוסט.
במידה ובחרתם במשלוח אקספרס- כאמור, יש שתי חברות שמבצעות את משלוחי האקספרס בארץ: DHL ו-GCX. במרבית הפעמים החבילה תגיע אליכם עם שליח עד הבית.
בחברת DHL ישלחו לכם אס.מס.אס שמעדכן על הגעתה של החבילה, ויבקשו מכם לבחור מועד להגעתו של השליח. פעמים רבות הטווח האפשרי הוא בין השעות 09:00-17:00 (כן- מדובר ביום עבודה שלם). כמו כן תינתן לכם האפשרות להחליף את מיקום מסירת החבילה למקום העבודה במקום הכתובת שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה. שימו לב, שירות הלקוחות של חברת DHL הוא יחסית יעיל, וניתן להשיג אותם בזריזות במספר הטלפון: 1-700-707-345 או במספר: *2318.
*הערה חשובה- נתקלנו במקרה נדיר מאוד בו לקוחה נדרשה לשלם תשלום סמלי של בדיקת מכס אקראית עבור החבילה שלה כאשר בחרה בדואר ישראל. ההזמנה שלה היה מתחת לרף של ה-75 דולר ולכן לא מדובר בתשלום מע”מ. מסתבר כי המכס יכול לבדוק בצורה אקראית חבילות שמגיעות ארצה והעלות נופלת על הצרכנים.
המשיכו ל: החזרות
שלום רב. קיבלתי עידכון מחברת השליחויות שההזמנה DAMAGED ושהיא לא תגיע אליי . מה עושים?.