אם נתקלתם בבעיה כלשהי באתר, בתהליך ההזמנה או התשלום, תצטרכו לשוחח עם שירות הלקוחות של ASOS. בבעיות בנושאי המשלוח- סביר שדווקא E-POST יהיו הכתובת המתאימה. זה המקום להבין לאיזה שירות לקוחות יש לפנות וכיצד.
שירות הלקוחות של ASOS
כרגע ישנן שתי אפשרויות לפניה לשירות הלקוחות של אסוס:
- ניתן לפנות ישירות לנציגי שירות הלקוחות באמצעות המייל הבא: care@asos.com
2. באמצעות צ’ט עם נציג באתר: יש לבחור את הסיבה ליצירת הקשר מבין האופציות הקיימות
- משלוח (היכן ההזמנה שלי, ברצוני לשנות את ההזמנה, חיובי מכס, אפשרויות משלוח).
- החזרות וזיכויים כספיים (יש לי שאלה בנוגע להחזר/ זיכוי כספי, אני צריך/ה פתק החזרות חדש, איך מבצעים את ההחזר).
- בעיות עם ההזמנה (הפריט שקיבלתי פגום, משהו חסר, קיבלתי את הפריט הלא נכון, ברצוני לבטל את ההזמנה שלי).
- תשלום, תווי קניה/מתנה (וואצ’רים), קודי הנחה (יש לי שאלה לגבי קוד הנחה, ישנה בעיה בהזנה של הקוד בעת ביצוע ההזמנה, אופציות אפשריות לתשלום, תווי מתנה).
- בעיות טכניות (אני לא מצליח להתחבר לאתר עם שם המשתמש והסיסמה, יש לי בעיה לגלוש באתר, אני רוצה לשנות את פרטי החשבון שלי).
- שאלות לגבי המוצרים ומלאי קיים (מתי האתר מחדש את המלאי שלו, יש לי שאלה לגבי פריט מסוים, הבטחת מחיר).
לקראת סוף 2021, אסוס הפסיקו את האפשרות לפנות אליהם בפייסבוק ובטוויטר.
שירות לקוחות E-POST
בהמשך לחלק הזה במדריך, E-POST הינה חברת השילוח המרכזית שפועלת בארץ ואחראית על העברת החבילות ללקוחות. לכן החברה מפעילה גם מערך שירות לקוחות בכמה ערוצים אפשריים, שעליהם נפרט כאן. למעט מקרים נקודתיים או תקלות טכניות, חברת השילוח הזו יעילה, ועצם העובדה שניתן לאסוף חבילות מהמכולת השכונתית מתחת לבית, הופכת את השירות שלהם למושך מאוד.
בכל זאת, נתקלתם בבעיה? לא קיבלתם אס.מס.אס או מייל מהחברה המיידע על הגעתה של החבילה או בחירת היעד הרצוי למשלוח? או לחלופין הודיעו לכם שהחבילה הגיעה בלי שניתנה לכם אפשרות לבחור את יעד האיסוף? צרו קשר עם חברת E-POST באחת מהאופציות הבאות:
- ניתן להתקשר ישירות לחברה במספר: 03-9244441 או לשלוח מייל לכתובת: info@E-post.co.il.
- ניתן להשאיר את הפרטים שלכם תחת “צור קשר” באתר האינטרנט של החברה בלינק הבא: https://www.e-post.co.il/?page_id=19 (שימו לב, החברה מתחייבת כי אחד מנציגיה יחזור אליכם עד 48 שעות מרגע הפניה. לרוב, תקבלו תשובה מוקדם יותר, אך במקרים דחופים עדיף ליצור קשר עם החברה בדרכים אחרות).
- לחברת E-POST יש דף פייסבוק, וניתן לפנות אליהם גם דרך כתיבת פוסט בעמוד. דף הפייסבוק של החברה נמצא כאן: https://www.facebook.com/epostisrael
- ניתן לשוחח בצ’ט עם נציג בשעות הפעילות של החברה (בין 09:00-18:0). תיבת הצ’ט נמצאת בצידו הימני של דף הבית ונקראת “יש לכם שאלות?” בכדי להיכנס לצ’אט לחצו על הלינק הבא: https://www.e-post.co.il. בתוך הצ’אט תוכלו לבחור בנושאים מסויימים על מנת לקבל תשובות לשאלות נפוצות. כמו כן קיים עמוד ייעודי לשאלות ותשובות כלליות יותר.
שירות לקוחות ארמקס
חברת השילוח ארמקס אחראית בטיפול בחבילות בעיקר בצד הבריטי, ובהרבה מקרים היא שולחת לינק לתשלום המע”מ לפני שהחבילה יוצאת לדרך. אם היו לכם בעיות עם קבלת הלינק לתשלום או בעיות מסוג שונה שקשורות אליהם, ניתן לפנות אליהם במייל: webenquiry@aramexglobalsolutions.com, או בעמוד הפייסבוק שלהם: https://www.facebook.com/WeAreAPG
המשיכו ל: שאלות ותשובות נפוצות
שלום,הזמנתי דרך אסוס-מרקטפלייס ואני לא מצליח להבין מנציג השירות של החנות הספציפית איך אני מקבל אינדיקציה לכך שהחבילה שלי הגיעה,ואם היא מגיעה לדואר או לנקודות חלוקה באיזור שלי,אשמח לעזרה.