ודאי הבחנתם באפשרות שמירת הפריטים באתר, אך מה זה אומר?
ASOS מאפשרים לכם לשמור פריטים באמצעות לחיצה על סימן הלב בעמוד הפריט, או בתוצאות החיפוש, ואחר כך למצוא אותם באיזור האישי באתר, שם הם יופיעו ל-60 ימים מזמן השמירה. כמו כן פריטים ששמתם בסל, ולא רכשתם במשך שעה, יעברו אוטומטית לאיזור הפריטים השמורים.
כאן נגיע לנקודה החשובה ביותר להבהרה לגבי הפריטים השמורים:
שמירת פריטים לא מבטיחה שהפריט יישאר במלאי!!!
נחזור שנית: זה ששמרתם את הפריט, לא אומר שהוא יחכה לכם 60 ימים! למעשה, רק בזמן שפריט נח אצלכם בסל הוא “שמור” עבורכם במלאי, וכאמור אף זה רק למשך שעה בלבד. כמו כן מעל כל פריט יופיע כמה ימים נותרו עד שהוא ייעלם לכם גם מאיזור זה…
אז למה בכלל לשמור פריטים?
- קודם כל, יכול להיות שאתם עדיין מתלבטים לגבי פריט מסויים ורוצים לחשוב עליו. קיים סיכוי שהוא בכל זאת יישאר במלאי עד שתחליטו האם לקנות אותו או לא.
- לפעמים ישנו פריט שלא תקנו במחיר מלא, אבל בסייל דווקא כן. על ידי שמירת הפריט ובדיקת עמוד הפריטים השמורים, תוכלו לראות האם במקרה ירד המחיר ונשארו מידות במלאי.
- כשפריט אוזל, עדיין ניתן לשמור אותו אם תגיעו אליו מתוצאות חיפוש או מתפריט הrecently viewed, (בדף המוצר לא תוכלו לשמור אותו), ואז אפשר לרענן מדי כמה ימים/שעות/דקות/שניות (היינו כבר בכל המצבים האלה…) את עמוד הפריטים השמורים כדי לראות אם במקרה חזרה המידה שלנו למלאי.
אם אזל פריט מסויים הוא בהרבה מאוד מקרים חוזר למלאי! שווה ומשתלם לעקוב!
המשיכו ל: מציאת המחיר הזול ביותר
השאירו תגובה