בגדי הריון באסוס: כל מה שצריך לדעת!

בגדי הריון באסוס: כל מה שצריך לדעת!

513 655 TXUX- מדריך אסוס

כל הריונית יודעת שקשה למצוא בגדי הריון יפים במחיר שפוי, במיוחד בארץ. גם כשמחפשים באינטרנט, המבחר לא כזה להיט, אבל לשמחתנו יש בגדי הריון באסוס, ואפילו הרבה. עם זאת, בהריון, יותר מהרגיל, קצת מלחיץ להזמין בלי למדוד, ובהריון ראשון במיוחד, כשקשה לך לדעת איך הגוף ישתנה ומה בדיוק כדאי להזמין ומה מיותר.

אז מכיוון שאנחנו בTXUX כל כך נאמנות לציבור קוראינו, החלטנו להכנס להריון ולעשות לכן סדר במלתחה! (טוב אולי לא בסדר הזה).

שימו לב, לצערנו אין בגדי ילדים באסוס. פעם היו, וזה הופסק לפני מספר שנים

חלק א’: היתרונות בהזמנת בגדי הריון מאסוס

באסוס יש מבחר בגדי הריון ענק, אנחנו מדברים פה על אלפי פריטים שונים- וזה בהחלט שינוי מרענן לכל מי שניסתה למצוא בגדים בחנויות רגילות או אונליין וראתה כמה עגום המצב.

את הפריטים המתאימים להריון נמצא דרך התפריט הראשי לנשים, תחת Maternity. שימו לב שכאשר בוחרים בשיטה זו, הפריטים שנמצאים בהנחת סייל לא יופיעו, לכן צריך להכנס לאגף הסייל באתר (ואז לבחור בmaternity), או להשתמש בשורת החיפוש ואז כל התוצאות לבגדי הריון יופיעו, מהסייל ולא מהסייל.

אם המבחר הגדול מרתיע אתכן, אפשר לסנן את הפריטים (כמו שמוסבר בעמוד החיפוש באסוס שלנו) באמצעות הפילטרים.

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

בתמונה: ביונסה בחולצת הריון שקנתה באסוס!

חלק ב’: החסרונות

לדעתנו, כמה שיש מבחר גדול, ובמיוחד בהשוואה לאתרים אחרים, לא כל הפריטים הם שיא האופנה, בלשון המעטה (וזה נכון כמעט לגבי כל החנויות שמוכרות בגדי הריון). נכון, חשוב שיהיה לנו נוח בהריון, אבל זה לא אומר שהכל צריך להיות בייסיק וגם בא לנו להרגיש שיקיות במיוחד בתקופה שבה חלקנו מרגישות הכי לא.

כמו כן, כשאת בהריון (במיוחד ראשון) את צריכה פחות או יותר להמציא מלתחה חדשה, ולקנות המון דברים, לא אחד או שניים. אמנם בגדי ההריון באסוס מתומחרים לרוב במחירים סבירים (ולפעמים זולים) אבל אי אפשר להשוות למציאות ולרמת המחירים שאפשר להשיג בקולקציות רגילות. כמו כן, כשצריך להעמיס ולקנות הרבה כי מתחילים מאפס, זה כבר מתחיל להיות יקר.

אל דאגה- גם לשני חסרונות אלה מצאנו פתרונות!

חלק ג’: חסכון בכסף, או: איך למצוא מציאות במחיר שווה

כדי לחסוך בכסף, כמובן אפשר לעיין באגף הסיילים, ויש כרגיל את הטיפים הקבועים: לחכות לסיילים (אם אפשר), להשתמש בקודים ולעשות השוואת מחירים.

מעבר לכך, אחד הפתרונות שמצאנו, הוא לא להגביל את עצמנו לאגף של בגדי ההריון. יש פריטים מהקולקציות הרגילות שאתן לגמרי יכולות להזמין ויתאימו לכן בתקופת ההריון- מנסיון.

אחד החיפושים הראשונים שכדאי לכן לבצע זה על oversized. תמצאו הרבה מאוד סגנונות של שמלות, מעילים וחולצות שיוכלו להתאים לכן לתקופת ההריון. שימו לב- אם חיפשתם שמלה, ככל שהבטן גדלה אורך השמלה עלול להתקצר מטבע הדברים אז לא כדאי לקחת מיני קצר מדי.

המנוסות מבינכן שמכירות את הקולקציה של אסוס ווייט יכולות לנחש מראש ששם לדוגמה יהיו הרבה שמלות אוברסייז שיקיות (אבל אז כמובן שלא פתרנו את בעיית המחיר, כי זו קולקציה יקרה יותר).

סגנון נוסף שיכול להתאים בהריון, מכיוון שגם הוא רחב במקומות הנכונים זה smock. בשמלות ובחולצות בסגנון זה החלק התחתון הולך ומתרחב, וזה פועל לטובת הבטן ההריונית שלנו!

דוגמאות לפריטים מתאימים להריון שאפשר למצוא בקטגוריות הרגילות:

חלק ד’: חסכון בכסף, או: איך לא לבזבז כסף מיותר

כשמשלמים, חשוב לשלם כמה שפחות, אבל אנחנו גם לא רוצות לשלם על דברים שלא באמת נשתמש בהם או נשתמש בהם פעמים ספורות בלבד.

קודם כל, אם קניתן, כמו בטיפ הקודם, בגדים מהקולקציה הרגילה, גם אחרי ההריון תוכלו ללבוש אותם (אם תרצו) וככה תוכלו להתחמק מתחושת האשמה (המיותרת, אגב!) שבזבזתן כסף על בגדים עבור תקופה קצרה מדי.

דבר שני, אחד הטיפים החשובים ביותר הם לנשים המתכננות להניק. כדאי מראש להזמין בגדי הריון שגם מתאימים לתקופת ההנקה אחרי הלידה, כך תחסכו קניית בגדים שמתאימים להנקה אחרי ההריון ותתפסו שתי ציפורנים במכה אחת. את בגדי ההנקה מוצאים באמצעות המילה nursing, ובאסוס יש מבחר לא רע של פריטים כאלה.

שמלת הנקה לדוגמה:

חלק ה’: איזו מידה לקנות בבגדי הריון?

התשובה הקצרה והנחרצת: את המידה הרגילה שלכן!

התשובה הארוכה: העזרו במדריך המידות שלנו כדי להבין את המידה שלכן- ודבקו בה. בגדי ההריון באסוס אמורים להתאים לכל שלביו, ואנו מאשרות שכך הדבר. בחרו במידה של התקופה הטרום הריונית וזרמו איתה. בכל מקרה השתמשו בפייפל במעמד הרכישה כדי שתוכלו להחזיר בחינם במקרה שזה לא יתאים לכם.

בתחילת דרכנו, אנחנו עשינו טעות וניסינו לזרום עם מידה קצת יותר גדולה וזה הגיע פשוט ענק. אל תעשו את הטעות שלנו.

חלק ו’: אילו פריטים מומלץ לקנות?

מבחינת שמלות ערב להריון, אין על המבחר שיש לאסוס. תוכלו למצוא המון שמלות לאירועים כולל שמלות שמתאימות להנקה (כאמור, עם מילת החיפוש “nursing”)

גם ג’ינסים להריון תוכלו למצוא בשפע, ויש אפילו גירסה של ג’ינס רידלי האהובים של אסוס במיוחד להריון! גם כאן תוכלו להזמין את המידה הרגילה שלכם, אבל אם אתן שואלות אותנו, ובמיוחד ככל שההריון מתקדם- עדיף ללכת עם טייטס ובטח שלא עם סקיני!

מעבר לכך, יש לאסוס חבילות בייסיק (שני פריטים ומעלה) משתלמות להריון, וגם אם הן אוזלות הן חוזרת למלאי. את חבילות הבייסיק ניתן למצוא כאן:

http://www.asos.com/women/maternity/multi-packs/cat/?cid=19864

אלה חבילות הבייסיק האהובות עלינו:

חלק ז’: חזיות

זה אולי החלק שדווקא הכי קשה לנבא בזמן הריון. עקב עליית ההיקפים, החזיות הרגילות שלך כבר לא יהיו נוחות ותצטרכי חזיות חדשות בהיקף וקאפ גדול יותר וגם גוזיות. אם את אכן מתכננת להניק, בדומה לטיפ בחלק ד’, עדיף שהחזיות שתקני לתקופת ההריון כבר יהיו מתאימות גם להנקה. הבעייתיות כאן היא שהריונית יכולה לעלות 2 ק”ג רק בחזה (כן!) ובזמן הנקה החזה גדל אפילו יותר (כן כן!), כך שיכול להיות שהחזיות יהיו טובות לך בזמן ההריון אבל קטנות מדי לאחר מכן. לכן אנחנו ממליצות בעיקר לקנות גוזיות הנקה וגם לקנות גודל מעט יותר גדול מהגודל שאת רגילה אליו, זה בכל מקרה יהיה נוח בהריון ונוחות זה הכי חשוב!

כמו כן, רצוי שחלק מחזיות ההנקה שתקני יהיו טובות לשינה.

באסוס ניתן גם לקנות פדים רב-פעמיים (nursing pads) לריפוד חזיית ההנקה, אבל יכול להיות שתעדיפי חד פעמיים.

חלק מחזיות ההנקה שניתן למצוא באתר:

עד כאן אוסף ההמלצות שלנו לבגדי הריון. יש לכן עוד טיפים או שאלות? נשמח אם תכתבו לנו בתגובות! אהבתם ונעזרתם בתוכן? נשמח אם תעשו לנו לייק בפייסבוק! :-*

לשיתוף בחרו באחת מהאפשרויות הבאות:

השאירו תגובה

Skip to content