שאלות ותשובות נפוצות

ריכוז שאלות ותשובות נפוצות

לא מצאתם תשובה? צרו קשר וננסה לעזור

  • המכס בישראל גובה מע”מ על חבילות ברגע שסך ההזמנה הוא 75$ ומעלה. אם שילמתם בפאונדים, שער ההמרה משתנה מיום ליום. זה אומר שבזמן ההזמנה עליכם לבדוק שסכום התשלום בפאונדים אינו שווה או עולה על 75$, ואף לקחת מרווח בטחון מכיוון שהמכס יבדקו זאת כאשר המשלוח יגיע לארץ ולא בזמן ההזמנה, ואם תחרגו אפילו בסכום קטן מאוד תאלצו לשלם מכס. פרטים נוספים בעמוד ההזמנה. אל תשכחו גם להשתמש בקוד ההנחה עבור הישראלים.

  • ניתן לבטל באופן עצמאי את ההזמנה שביצעתם בין 30-60 דקות מרגע ההזמנה. שימו לב,  כאשר מבצעים את ההזמנה, מקבלים על כך מייל אישור (כמפורט כאן):

    אם בחרתם במשלוח רגיל- ניתן לבטל את ההזמנה עד 60 דקות מרגע קבלת האישור.

    אם בחרתם במשלוח אקספרס- ניתן לבטל את ההזמנה עד 30 דקות מרגע קבלת האישור.

    כל עוד ניתן ללחוץ על הלינק של “ביטול ההזמנה” באישור שנשלח אליכם, אופציית הביטול תקפה. במידה והלינק לא קיים- כלומר עברו יותר מ-60 דקות מרגע ביצוע ההזמנה- יש לפנות לשירות הלקוחות בכדי לבטל את ההזמנה.

    באפשרותכם גם לסרב לאסוף את המשלוח: אם המשלוח לא נאסף, כעבור כמה ימים הוא ישלח בחזרה לאנגליה, וכאשר יגיע למחסני החברה תזוכו על תכולתו.

  • ASOS לא מאפשרים לבצע שינויים בהזמנה לאחר קבלת אישור ההזמנה. לכן יש לבטל את ההזמנה באופן מידי. אם עברו יותר מ-60 דקות מרגע ההזמנה, אנא פנו אל שירות הלקוחות של האתר.

  • כאשר ההזמנה בוצעה, הפריט היה במלאי. אך התברר כי כאשר ההזמנה נשלחה למחסני החברה, הפריט אינו נמצא במלאי. תקבלו על כך מייל עדכון מ-ASOS וזיכוי מלא עבור הזמנתכם.

  • כן, ניתן לבטל את הקנייה באופן עצמאי תוך 30 דקות מרגע הרכישה. במידה ועברו יותר מ-30 דקות, יש לפנות אל שירות הלקוחות של האתר בכדי לקבל זיכוי עבור הקניה.

  • לא, ניתן להשתמש אך ורק בקוד הנחה אחד בכל הזמנה. למידע נוסף על קודי ההנחה ומציאת המחירים הכי טובים ב-ASOS, לחצו כאן.

  • ניתן לשלם עבור ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי, כרטיס נטען, תו קניה/תו מתנה ובאמצעות PAYPAL. לפירוט מלא על דרכי התשלום ואופן ביצוע ההזמנה יש ללחוץ כאן.

  • ניתן לבצע הזמנות ללא חיובים נוספים עד 75$ (כ-350 ₪, משתנה לפי שער הדולר) בלבד. בסכום גבוה יותר תחויבו בתשלום של כ-17% משווי ההזמנה ע”י מכס ישראל פלוס עמלות. למידע מפורט יותר, אנא לחצו כאן. בנוסף, המשלוח לארץ הוא בחינם (מידע נוסף ניתן למצוא כאן). עם זאת, במידה וברצונכם להחזיר את הפריטים שרכשתם, תאלצו לשאת בעלות המשלוח חזרה לאנגליה- את כל המידע ניתן למצוא כאן.

  • לא, האתר אינו שולח עדכונים על חזרתם של פריטים למלאי. עם זאת, ישנו עמוד ייעודי שמכיל את כל הפריטים שחזרו למלאי בזמן האחרון, אותו ניתן למצוא כאן:

    שימו לב, ASOS לא מתחייבים להחזיר את כל הפריטים שאזלו למלאי. עם זאת, לחצו כאן בכדי לקרוא על “טריק” שיכול לסייע לכם לעקוב אחר חזרתו של פריט מסוים למלאי.

  • בוודאי, כתבנו את “מדריך המידות הישראלי” וניתן למצוא אותו כאן עבור בגדים וכאן עבור נעליים.

  • לא, ASOS זכאים לשנות מחירים כרצונם- כך לדוגמה ייתכן שפריט שרכשתם במחיר מלא נמצא כעת בסייל. עם זאת, באתר ישנה מדיניות השוואת מחירים, עליה ניתן לקרוא כאן. דרך נוספת היא, במידה ולא עברו 28 ימים מאז קבלת ההזמנה, להחזיר את המוצר בחינם עם שירות “יש דרך חזרה” (במידה ואתם זכאים לו), ולהזמין את הפריט שוב במחיר המוזל במקביל.

  • רשות המיסים טוענת כי במידה ותזמינו שתי חבילות בהפרש שעות קטן (כלומר פחות מ- 72 שעות) החבילות יחשבו כהזמנה אחת, כלומר תאלצו לשלם מס של 17% על סכום שתי ההזמנות. מהניסיון שלנו, זה לא קורה ורשות המיסים לא באמת אוכפת את התקנה הזו. למידע נוסף על מיסוי, לחצו כאן.

  • במידה ורכשתם באסוס באמצעות כרטיס מתנה ואתם רוצים לבצע החזרה של ההזמנה, הסכום שהיה בכרטיס המתנה יוחזר לחשבון שלכם באתר (כלומר, תקבלו זיכוי מלא על הסכום של הכרטיס). שימו לב, אם שילמתם מחצית מהסכום באמצעות כרטיס מתנה ואת היתרה בדרך אחרת ואתם רוצים לבצע החזר- אז החשבון שלכם באתר יטען בשווי של כרטיס המתנה.

שאלות ותשובות בנושאי הזמנות

  • בשיטת המשלוח החדשה, במשלוח רגיל פריטים יכולים להגיע תוך שבוע עד 10 ימים, ובממוצע איפהשהו באמצע. פרטים נוספים בעמוד המשלוח שלנו, בו תוכלו גם לקרוא הסברים על הסטטוסים של איי-פרסל.

  • ייתכן ש-ASOS חילקו את הפריטים לכמה משלוחים, לכן ראשית בדקו את תיבת המייל שלם וודאו שקיבלתם על כך עדכון. במידה ולא עודכנתם, אנא פנו לשירות הלקוחות של האתר לפי המפורט בחלק הזה. במרבית המקרים ASOS ישלחו אליכם שוב את הפריטים שהזמנתם או יזכו אתכם בעלות.

  • יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ASOS. בדרך כלל הפריט הנכון ישלח אליכם מידית ללא חיוב נוסף. שימו לב, ישנם מקרים נקודתיים בהם אותו פריט שגוי יישלח אליכם שוב- גם במקרה הזה מרבית הסיכויים כי החברה תזכה אתכם בעלות המלאה של ההזמנה.

  • יש לפנות מיד אל שירות הלקוחות של ASOS. במקרים כאלו החברה תזכה אתכם בעלויות או תציע (לרוב) לשלוח את הפריט בשנית, אם הוא במלאי כמובן.

  • ASOS מזכים באופן מלא את החשבון שלכם, אך הזיכוי יהיה עבור עלות הפריט בלבד, ללא זיכוי עבור עלויות משלוח או מכס. אם שילמתם באמצעות פייפל, יתכן ותוכלו לקבל החזר על המשלוח.

  • כן, במידה ורכשתם פריטים באמצעות תו קניה/מתנה, ASOS יזכו באופן אוטומטי את החשבון שלכם (או את החשבון שדרכו ביצעתם את ההזמנה). שימו לב, אם ביצעתם רכישה בחלקה באמצעות תו קניה/מתנה ובחלקה באמצעות כרטיס האשראי, כרטיס האשראי יהיה זה אשר יזוכה.

  • במידה ואינכם מרוצים מההזמנה, ניתן לשלוח בחזרה את הפריטים למחסן הראשי של ASOS ולקבל זיכוי מלא עבור עלות הפריטים בלבד, יש לבצע את ההחזרה עד 28 ימים מרגע קבלת ההזמנה. למידע נוסף על ביצוע תהליך ההחזרה לחצו כאן.

  • כן, ניתן להחזיר פריטים עפ”י מדריך ההחזרות המופיע כאן.

  • חברת E-POST היא האחראית לשילוח החבילות בארץ. אנא קראו על תהליך המשלוח. בגדול, אתם בוחרים יעד להגעת המשלוח בהודעת אס.אמ.אס (לפי פרטי הכתובת שהזנתם באתר בעת ביצוע ההזמנה), והחבילה תגיע ללוקר דיגיטלי או לעסק (כמו הפיצוצייה השכונתית הקרובה ביותר לביתכם). ניתן לאסוף את החבילה על ידי הצגה/הזנה של קוד החבילה שיישלח אליכם לנייד בעת הגעת החבילה ליעדה הסופי.

  • ראשית יש ליצור קשר עם חברת השילוח E-POST  (ניתן לפנות לחברה רק כאשר עוברים 14 ימי עסקים ממועד הגעתה של החבילה). אם לא קיבלתם תשובה מספקת מחברת השילוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ASOS .לא לדאוג, ברוב המקרים ASOS שולחים שוב את הפריטים שהזמנתם ללא עלות נוספת.

  • באס.אמ.אס שתקבלו יצוין תוך כמה זמן החבילה תגיע ליעדה (בדרך כלל מודיעים כשעתיים מראש). במידה והחבילה נשלחה ללוקר- יש לאסוף את החבילה עד 72 שעות מרגע קבלת ההודעה. במידה והחבילה נשלחה לחנות- ניתן לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע הגעתה ליעד. שימו לב, חשוב להקפיד לאסוף את החבילה בזמן- אחרת היא תישלח חזרה למרכז הלוגיסטי של חברת E-POST ולא יהיה ניתן לתאם שליחות חדשה.

  • זו תקלה שנוצרה בעבר בחברת E-POST בעקבות באג במערכת. במקרה והחבילה כבר הגיעה לנקודת החלוקה בארץ, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת E-POST ולעדכן אותם במתרחש. אם החבילה עדיין לא הגיעה לארץ, יש לוודא כי הכתובת המופיעה בפרטי המשתמש שלכם באתר ASOS היא נכונה, ובמידה ולא- יש לתקן את הכתובת וליצור קשר במקביל עם שירות הלקוחות של חברת E-POST.

  • אין צורך לעדכן את ASOS  כי שלחתם את הפריט שאינכם מרוצים ממנו בחזרה למחסן הראשי של החברה. הם ישלחו מייל עדכון על כך שההזמנה שלכם התקבלה במחסן וכעת תזוכו בתשלום. אם עוברים יותר מ-10 ימי עסקים מרגע שליחת החבילה חזרה לאנגליה, ולא קיבלתם עדכון על כך שהחבילה התקבלה, אנא  צרו קשר עם שירות הלקוחות של ASOS. יש לשמור את הקבלה עבור התשלום שביצעתם בדואר ישראל בכדי להוכיח כי החבילה אכן נשלחה חזרה.

  • ישנם שני סוגי משלוח לארץ: משלוח סטנדרטי (בין כשבוע לשבועיים מרגע אישור ההזמנה) ומשלוח אקספרס (כארבעה ימים בממוצע מרגע אישור ההזמנה). ניתן לקרוא את הפירוט המלא על סוגי המשלוחים הקיימים בחלק הזה.

  • הזמנות ששווי הפריטים בהן עולה על 75$ מחויבות בתשלום מע”מ של כ-17% מעלות ההזמנה. פעמים רבות, מכס ישראל יצרו איתכם קשר (בדרך כלל בנייד, במייל או במכתב לכתובת הביתית שלכם) בכדי לבצע את התשלום ו”לשחרר” את החבילה מהמכס. חברת השילוח E-POST אינה נושאת בעלויות שחרור המכס. שימו לב, עד שהתשלום לא יוסדר לא תוכלו לקבל את החבילה. למידע נוסף אודות מערך המיסוי הישראלי בכל הנוגע להזמנות מ-ASOS ניתן למצוא כאן.

  • חברת UPS (כאמור חברת E-POST הינה חברת בת של UPS) שולחת עדכונים שוטפים ומפורטים (מידי) על הסטטוס של החבילה. בכל פעם שסטטוס החבילה משתנה תקבלו על כך עדכון במייל.

  • ניתן להדפיס שוב את הפתק בלינק הזה.

    לא לשכוח למלא את פרטי ההזמנה המלאים: תאריך ההזמנה ומספר הזמנה (אנא היעזרו במייל “אישור ההזמנה” שנשלח אליכם מ- ASOS), כמות הפריטים, תיאור הפריטים וסיבת ההחזר לפי הקוד המתאים. לפירוט מלא על תהליך ביצוע ההחזרה יש ללחוץ כאן.

  • ראשית, ייתכן שחישבתם לא נכון את סכום הזיכוי- זכרו כי ASOS מזכים עבור עלות הפריטים בלבד, לא כולל עלויות משלוח, קודי הנחה ומכס. במידה והסכום עדיין אינו תקין- אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של ASOS.

  • ASOS מזכים את חשבון הבנק אליו משויך כרטיס האשראי. גם כאשר כרטיס האשראי נגנב או נאבד (חלילה), עדיין ניתן לזכות את חשבון הבנק שלכם (כל עוד הוא קיים). לא ניתן לזכות כרטיס אחר. מרגע שקיבלתם מייל על אישור הגעתו של הפריט למחסן הראשי של ASOS, תהליך הזיכוי יתבצע עד 10 ימי עסקים. במידה ועברו יותר מ-10 ימים ועדיין לא קיבלתם את כספכם חזרה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות לפי ההוראות המופיעות כאן.

  • ASOS  מאפשרים ללקוחותיה להחזיר את כל המוצרים שנרכשים דרך האתר ולקבל עבורם זיכוי כספי, כל עוד המוצרים נשלחים באריזתם המקורית בלי שנעשה בהם שימוש. למידע נוסף על תהליך ההחזרה, אנא הקליקו כאן.

  • כן, במידה והשתמשתם בחבילה המקורית של ASOS כפי שהגיעה אליכם. על גבי החבילה ישנו ברקוד עם כל פרטי ההזמנה שלכם, והצוות במחסן הראשי אמורים לדעת לזהות את כל פרטי ההזמנה וסכום הזיכוי עפ”י הברקוד. עקבו אחר סטטוס המשלוח וודאו כי אתם מקבלים מייל מ- ASOS  על כך שהמשלוח הגיע ליעדו.

  • לפעמים, החבילות המגיעות לארץ נלקחות לבדיקה אקראית. זה יכול לקרות אחת לכמה הזמנות, וזה פשוט אומר שעלול להיווצר עיכוב קל במסירת החבילה. לא לדאוג, זה לא אומר שהחבילה שלכם אבודה. אנא עקבו אחר סטטוס המשלוח (באמצעות המיילים שנשלחים אליכם ע”י חברת השילוח) בכדי לוודא שהחבילה שוחררה וכעת היא נמצאת בדרך אליכם.

  • חברת E-POST מבצעת את חלוקת המשלוחים הסטנדרטיים לארץ, ואילו חברת DHL ו-GCX מבצעות את חלוקת משלוחי האקספרס בארץ. אם יש לכם בעיות עם אחת מהחברות האלה, אנא קראו את החלק הזה במדריך.

  • לעיתים, קורה כי חל בלבול במערכת של ASOS בין נתוני ההזמנה שלכם לבין הנתונים של אדם אחר: כך ייתכן כי על גבי החבילה שלכם הודבקה מדבקה עם פרטים של מזמין אחר, אך חברת השילוח תעביר את אותה החבילה אליכם. לכן, אתם עלולים לקבל אס.אמ.אס או מייל, המעדכן אתכם שהחבילה שלכם הגיעה לידעה, אך השם המופיע בהודעה אינו שלכם והחבילה מחכה לאיסוף בעיר אחרת.

    במצב כזה, אנחנו ממליצות ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ASOS על פי המופיע כאן, ולעדכן אותם בנעשה, ולא לפנות לחברת השילוח שהעבירה את החבילה. מרבית הסיכויים כי ASOS יזכו אתכם בעלות פרטי החבילה או ישלחו שוב את תכולת החבילה, הפעם לפי הפרטים הנכונים.

  • אם ביצעתם רכישה באמצעות קוד ההנחה IL17 (הסבר מופיע כאן) ואתם מעוניינים להחזיר חלק מהפריטים שהוזמנו, שימו לב שבמידה ועלות הפריטים הכוללת (לפני ההנחה) תרד מתחת לסכום חיוב המכס (כלומר 50 פאונד או 75 דולר), עלות הזיכוי הכספי שתקבלו תרד גם היא, כך שלמעשה מפסידים את ההנחה.

  • אחת לכמה הזמנות, קורה כי הגעת החבילה ליעדה בארץ מתעכב ומתארך יותר מהרגיל (כלומר יותר משבועיים- שזה פחות או יותר זמן ההמתנה הממוצע). במקרה כזה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של אסוס והסבירו להם על הנעשה. תדרשו לקבל זיכוי כספי ולבטל את ההזמנה.

    כמו כן, במידה ושילמתם באמצעות Paypal ניתן לקבל זיכוי כספי על ההזמנה לפי הכתוב בחלק הזה של המדריך.

שאלות ותשובות בנושאי משלוחים והחזרות

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • ניתן למצוא את המידע כאן

  • לצערנו התשובה היא לא. אסוס בעבר מכרו בגדי ילדים ותינוקות, אך כבר לפני מספר שנים חדלו מכך.

  • לצערנו התשובה היא לא, לאסוס קיימת רק כחנות אונליין ואין לה חנות פיזית בלונדון או במיקום אחר. יש לה מחסנים גדולים בבריטניה ואירופה, ומשרדים בלונדון והסביבה, אבל אין חנות בה ניתן לגשת ולמדוד את הבגדים. חבל!

שאלות ותשובות בנושאים כלליים

  • היי הזמנתי חבילה ואחרי כמה ימים גיליתי שטעיתי במידה . לחכות עד שהחבילה תגיע או כבר עכשיו לעשות באתר החזרה? למרות שהחבילה עדיין לא הגיעה לארץ*

    • לצערי אי אפשר לבטל הזמנות, תוכלי לבצע החזרה אחרי שהיא תגיע אליך, או פשוט לא לאסוף אותה…

השאירו תגובה