ריכוז שאלות ותשובות נפוצות
לא מצאתם תשובה? צרו קשר וננסה לעזור
בכמה מותר להזמין מאסוס כדי להמנע מתשלום מכס?
המכס בישראל גובה מע”מ על חבילות ברגע שסך ההזמנה הוא 75$ ומעלה. אם שילמתם בפאונדים, שער ההמרה משתנה מיום ליום. זה אומר שבזמן ההזמנה עליכם לבדוק שסכום התשלום בפאונדים אינו שווה או עולה על 75$, ואף לקחת מרווח בטחון מכיוון שהמכס יבדקו זאת כאשר המשלוח יגיע לארץ ולא בזמן ההזמנה, ואם תחרגו אפילו בסכום קטן מאוד תאלצו לשלם מכס. פרטים נוספים בעמוד ההזמנה. אל תשכחו גם להשתמש בקוד ההנחה עבור הישראלים.
ביצעתי הזמנה באתר ועכשיו התחרטתי, האם ניתן לבטל את ההזמנה שלי?
ניתן לבטל באופן עצמאי את ההזמנה שביצעתם בין 15-60 דקות מרגע ההזמנה. שימו לב, כאשר מבצעים את ההזמנה, מקבלים על כך מייל אישור (כמפורט כאן):
אם בחרתם במשלוח רגיל- ניתן לבטל את ההזמנה עד 60 דקות מרגע קבלת האישור.
אם בחרתם במשלוח אקספרס- ניתן לבטל את ההזמנה עד 15 דקות מרגע קבלת האישור.
כל עוד ניתן ללחוץ על הלינק של “ביטול ההזמנה” באישור שנשלח אליכם, אופציית הביטול תקפה. במידה והלינק לא קיים- כלומר עברו יותר מ-60 דקות מרגע ביצוע ההזמנה- יש לפנות לשירות הלקוחות בכדי לבטל את ההזמנה.
באפשרותכם גם לסרב לאסוף את המשלוח: אם המשלוח לא נאסף, כעבור כמה ימים הוא ישלח בחזרה לאנגליה, וכאשר יגיע למחסני החברה תזוכו על תכולתו.
אני רוצה לבצע שינויים בהזמנה שלי, איך עושים את זה?
ASOS לא מאפשרים לבצע שינויים בהזמנה לאחר קבלת אישור ההזמנה. לכן יש לבטל את ההזמנה תוך 15 דקות עבור הזמנת אקספרס ו60 דקות עבור הזמנה רגילה.
קיבלתי אימייל לפיו אחד מהפריטים שהזמנתי לא נמצא במלאי, מה זה אומר?
כאשר ההזמנה בוצעה, הפריט היה במלאי. אך התברר כי כאשר ההזמנה נשלחה למחסני החברה, הפריט אינו נמצא במלאי. תקבלו על כך מייל עדכון מ-ASOS וזיכוי מלא עבור הזמנתכם.
רכשתי תו קניה/ מתנה מהאתר, האם ניתן לבטל את הקניה?
כן, ניתן לבטל את הקנייה באופן עצמאי תוך 30 דקות מרגע הרכישה. במידה ועברו יותר מ-30 דקות, יש לפנות אל שירות הלקוחות של האתר בכדי לקבל זיכוי עבור הקניה.
ניתן להשתמש ביותר מקוד הנחה אחד בעת ביצוע ההזמנה?
לא, ניתן להשתמש אך ורק בקוד הנחה אחד בכל הזמנה. למידע נוסף על קודי ההנחה ומציאת המחירים הכי טובים ב-ASOS, לחצו כאן.
מהם סוגי התשלום הקיימים?
ניתן לשלם עבור ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי, כרטיס נטען, תו קניה/תו מתנה ובאמצעות PAYPAL. לפירוט מלא על דרכי התשלום ואופן ביצוע ההזמנה יש ללחוץ כאן.
אילו חיובים נוספים קיימים מלבד התשלום עבור ההזמנה?
ניתן לבצע הזמנות ללא חיובים נוספים עד 75$ בלבד. בסכום גבוה יותר תחויבו בתשלום של כ-17% משווי ההזמנה ע”י מכס ישראל פלוס עמלות. למידע מפורט יותר, אנא לחצו כאן. בנוסף, המשלוח לארץ הוא בחינם (מידע נוסף ניתן למצוא כאן). עם זאת, במידה וברצונכם להחזיר את הפריטים שרכשתם, תאלצו לשאת בעלות המשלוח חזרה לאנגליה- את כל המידע ניתן למצוא כאן.
אני רוצה לרכוש פריט מסוים שאינו במלאי. האם ASOS יכולים להודיע לי על חזרתו של הפריט למלאי?
צריך לשמור את הפריט בsaved lists, ואז אפשר לסמן Notify Me כדי לקבל התראה שהפריט חוזר
אני לא בטוח/ה איזו מידה תתאים לי, האם ישנם מדדים שאני יכולה להיעזר בהם?
רכשתי פריט במחיר מסוים, ואני רואה שכעת המחיר התעדכן למחיר נמוך יותר. האם ASOS יכולים לזכות אותי על ההפרש?
לא, ASOS זכאים לשנות מחירים כרצונם- כך לדוגמה ייתכן שפריט שרכשתם במחיר מלא נמצא כעת בסייל. עם זאת, באתר ישנה מדיניות השוואת מחירים, עליה ניתן לקרוא כאן.
הזמנתי שתי חבילות בהפרש של פחות מ-72 שעות, האם אשלם מס על החבילות כהזמנה אחת?
רשות המיסים טוענת כי במידה ותזמינו שתי חבילות בהפרש שעות קטן (כלומר פחות מ- 72 שעות) החבילות יחשבו כהזמנה אחת, כלומר תאלצו לשלם מס של 17% על סכום שתי ההזמנות. מהניסיון שלנו, זה לא קורה ורשות המיסים לא באמת אוכפת את התקנה הזו. למידע נוסף על מיסוי, לחצו כאן.
קניתי באסוס באמצעות כרטיס מתנה ואני רוצה להחזיר את ההזמנה- מה עליי לעשות?
במידה ורכשתם באסוס באמצעות כרטיס מתנה ואתם רוצים לבצע החזרה של ההזמנה, הסכום שהיה בכרטיס המתנה יוחזר לחשבון שלכם באתר (כלומר, תקבלו זיכוי מלא על הסכום של הכרטיס). שימו לב, אם שילמתם מחצית מהסכום באמצעות כרטיס מתנה ואת היתרה בדרך אחרת ואתם רוצים לבצע החזר- אז החשבון שלכם באתר יטען בשווי של כרטיס המתנה.
שאלות ותשובות בנושאי הזמנות
תוך כמה זמן מגיע משלוח?
בשיטת המשלוח החדשה, במשלוח רגיל פריטים יכולים להגיע תוך שבוע עד 10 ימים, ובממוצע איפהשהו באמצע. פרטים נוספים בעמוד המשלוח שלנו, בו תוכלו גם לקרוא הסברים על הסטטוסים של איי-פרסל.
קיבלתי את המשלוח שלי, אך לא כל הפריטים שהזמנתי הגיעו. מה אני עושה?
ייתכן ש-ASOS חילקו את הפריטים לכמה משלוחים, לכן ראשית בדקו את תיבת המייל שלם וודאו שקיבלתם על כך עדכון. במידה ולא עודכנתם, אנא פנו לשירות הלקוחות של האתר לפי המפורט בחלק הזה. במרבית המקרים ASOS ישלחו אליכם שוב את הפריטים שהזמנתם או יזכו אתכם בעלות.
קיבלתי את הפריט הלא נכון, מה אני עושה?
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ASOS. בדרך כלל הפריט הנכון ישלח אליכם מידית ללא חיוב נוסף. שימו לב, ישנם מקרים נקודתיים בהם אותו פריט שגוי יישלח אליכם שוב- גם במקרה הזה מרבית הסיכויים כי החברה תזכה אתכם בעלות המלאה של ההזמנה.
הפריט שהזמנתי הגיע פגום, מה עליי לעשות?
יש לפנות מיד אל שירות הלקוחות של ASOS. במקרים כאלו החברה תזכה אתכם בעלויות או תציע (לרוב) לשלוח את הפריט בשנית, אם הוא במלאי כמובן.
האם ניתן לקבל זיכוי עבור עלות המשלוח במידה והחזרתי פריט שלא מצא חן בעיניי?
ASOS מזכים באופן מלא את החשבון שלכם, אך הזיכוי יהיה עבור עלות הפריט בלבד, ללא זיכוי עבור עלויות משלוח או מכס. אם שילמתם באמצעות פייפל, יתכן ותוכלו לקבל החזר על המשלוח.
האם ניתן לקבל זיכוי מלא עבור רכישה שנעשתה באמצעות תו קניה/מתנה?
כן, במידה ורכשתם פריטים באמצעות תו קניה/מתנה, ASOS יזכו באופן אוטומטי את החשבון שלכם (או את החשבון שדרכו ביצעתם את ההזמנה). שימו לב, אם ביצעתם רכישה בחלקה באמצעות תו קניה/מתנה ובחלקה באמצעות כרטיס האשראי, כרטיס האשראי יהיה זה אשר יזוכה.
איך מבצעים החזרות?
במידה ואינכם מרוצים מההזמנה, ניתן לשלוח בחזרה את הפריטים למחסן הראשי של ASOS ולקבל זיכוי מלא עבור עלות הפריטים בלבד. למידע נוסף על ביצוע תהליך ההחזרה לחצו כאן.
האם ניתן להחזיר פריטים שנקנו באמצעות תו קניה/מתנה?
כן, ניתן להחזיר פריטים עפ”י מדריך ההחזרות המופיע כאן.
טווח הזמנים להגעתה של החבילה עבר, ולא קיבלתי אס.אמ.אס או כל עדכון אחר אודות החבילה שלי. מה עליי לעשות?
כתבנו על זה מאמר כאן
קיבלתי אס.אמ.אס שמעדכן כי החבילה שלי הגיעה, תוך כמה זמן ניתן לאסוף את החבילה?
באס.אמ.אס שתקבלו יצוין תוך כמה זמן החבילה תגיע ליעדה (בדרך כלל מודיעים כשעתיים מראש). במידה והחבילה נשלחה ללוקר- יש לאסוף את החבילה עד 72 שעות מרגע קבלת ההודעה. במידה והחבילה נשלחה לחנות- ניתן לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע הגעתה ליעד. שימו לב, חשוב להקפיד לאסוף את החבילה בזמן- אחרת היא תישלח חזרה למרכז הלוגיסטי של חברת E-POST ולא יהיה ניתן לתאם שליחות חדשה.
קיבלתי הודעה שהחבילה שלי הגיעה ליעדה, אך לא ניתנה לי האפשרות לבחור את היעד. כעת החבילה ממתינה בעיר אחרת ממקום מגורי. מה עליי לעשות?
זו תקלה שנוצרה בעבר בחברת E-POST בעקבות באג במערכת. במקרה והחבילה כבר הגיעה לנקודת החלוקה בארץ, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת E-POST ולעדכן אותם במתרחש. אם החבילה עדיין לא הגיעה לארץ, יש לוודא כי הכתובת המופיעה בפרטי המשתמש שלכם באתר ASOS היא נכונה, ובמידה ולא- יש לתקן את הכתובת וליצור קשר במקביל עם שירות הלקוחות של חברת E-POST.
במידה והחזרתי את ההזמנה שלי, איך אדע שהיא הגיעה ליעדה באנגליה?
אין צורך לעדכן את ASOS כי שלחתם את הפריט שאינכם מרוצים ממנו בחזרה למחסן הראשי של החברה. הם ישלחו מייל עדכון על כך שההזמנה שלכם התקבלה במחסן וכעת תזוכו בתשלום. אם עוברים יותר מ-14 ימי עסקים מרגע הגעת החבילה לאנגליה, ולא קיבלתם עדכון על כך שהחבילה התקבלה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של ASOS. יש לשמור את הקבלה עבור התשלום שביצעתם בדואר ישראל בכדי להוכיח כי החבילה אכן נשלחה חזרה.
אילו סוגי משלוח קיימים ב-ASOS?
ישנם שני סוגי משלוח לארץ: משלוח סטנדרטי (בין כשבוע לשבועיים מרגע אישור ההזמנה) ומשלוח אקספרס (כארבעה ימים בממוצע מרגע אישור ההזמנה). ניתן לקרוא את הפירוט המלא על סוגי המשלוחים הקיימים בחלק הזה.
ההזמנה שלי "תקועה" במכס, מה עליי לעשות?
הזמנות ששווי הפריטים בהן עולה על 75$ מחויבות בתשלום מע”מ של כ-17% מעלות ההזמנה. פעמים רבות, מכס ישראל יצרו איתכם קשר (בדרך כלל בנייד, במייל או במכתב לכתובת הביתית שלכם) בכדי לבצע את התשלום ו”לשחרר” את החבילה מהמכס. חברת השילוח E-POST אינה נושאת בעלויות שחרור המכס. שימו לב, עד שהתשלום לא יוסדר לא תוכלו לקבל את החבילה. למידע נוסף אודות מערך המיסוי הישראלי בכל הנוגע להזמנות מ-ASOS ניתן למצוא כאן.
איבדתי את פתק ההזמנה שבעזרתו מבצעים את המשלוח, מה עליי לעשות?
הזיכוי שקיבלתי אינו מתאים לסכום ששילמתי עבור ההזמנה, מה עליי לעשות?
ראשית, ייתכן שחישבתם לא נכון את סכום הזיכוי- זכרו כי ASOS מזכים עבור עלות הפריטים בלבד, לא כולל עלויות משלוח, קודי הנחה ומכס. במידה והסכום עדיין אינו תקין- אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של ASOS.
החזרתי הזמנה ל- ASOS ואני רוצה לקבל זיכוי עבור ההזמנה. כרטיס האשראי שהשתמשתי בו לביצוע ההזמנה אבד/נגנב/ לא ניתן להשתמש בו יותר. איך אקבל את הזיכוי?
ASOS מזכים את חשבון הבנק אליו משויך כרטיס האשראי. גם כאשר כרטיס האשראי נגנב או נאבד (חלילה), עדיין ניתן לזכות את חשבון הבנק שלכם (כל עוד הוא קיים). לא ניתן לזכות כרטיס אחר. מרגע שקיבלתם מייל על אישור הגעתו של הפריט למחסן הראשי של ASOS, תהליך הזיכוי יתבצע עד 10 ימי עסקים. במידה ועברו יותר מ-10 ימים ועדיין לא קיבלתם את כספכם חזרה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות לפי ההוראות המופיעות כאן.
אני רוצה לקבל זיכוי עבור מוצרי טיפוח שרכשתי מהאתר, האם זה אפשרי?
ASOS מאפשרים ללקוחותיה להחזיר את כל המוצרים שנרכשים דרך האתר ולקבל עבורם זיכוי כספי, כל עוד המוצרים נשלחים באריזתם המקורית בלי שנעשה בהם שימוש. למידע נוסף על תהליך ההחזרה, אנא הקליקו כאן.
החזרתי את החבילה שלי בשביל לקבל זיכוי, אך שכחתי לצרף את פתק ההחזרה הלבן (עם כל פרטי ההזמנה) למשלוח. האם עדיין אקבל זיכוי?
כן, במידה והשתמשתם בחבילה המקורית של ASOS כפי שהגיעה אליכם. על גבי החבילה ישנו ברקוד עם כל פרטי ההזמנה שלכם, והצוות במחסן הראשי אמורים לדעת לזהות את כל פרטי ההזמנה וסכום הזיכוי עפ”י הברקוד. עקבו אחר סטטוס המשלוח וודאו כי אתם מקבלים מייל מ- ASOS על כך שהמשלוח הגיע ליעדו.
בדקתי את סטטוס המשלוח של החבילה שלי, ואני רואה שהיא הגיעה לארץ ונמצאת בבדיקה. מה הכוונה?
לפעמים, החבילות המגיעות לארץ נלקחות לבדיקה אקראית. זה יכול לקרות אחת לכמה הזמנות, וזה פשוט אומר שעלול להיווצר עיכוב קל במסירת החבילה. לא לדאוג, זה לא אומר שהחבילה שלכם אבודה. אנא עקבו אחר סטטוס המשלוח (באמצעות המיילים שנשלחים אליכם ע”י חברת השילוח) בכדי לוודא שהחבילה שוחררה וכעת היא נמצאת בדרך אליכם.
עם איזו חברת שילוח ASOS עובדים לחלוקת משלוחי האקספרס בארץ?
חברת E-POST מבצעת את חלוקת המשלוחים הסטנדרטיים לארץ, ואילו חברת DHL ו-GCX מבצעות את חלוקת משלוחי האקספרס בארץ. אם יש לכם בעיות עם אחת מהחברות האלה, אנא קראו את החלק הזה במדריך.
הזמנתי כמה פריטים באמצעות קוד ההנחה IL17, אם אני רוצה להחזיר חלק מהפריטים ל-ASOS, האם אני עדיין אקבל את ההנחה או שהיא תבוטל?
אם ביצעתם רכישה באמצעות קוד ההנחה IL17 (הסבר מופיע כאן) ואתם מעוניינים להחזיר חלק מהפריטים שהוזמנו, שימו לב שבמידה ועלות הפריטים הכוללת (לפני ההנחה) תרד מתחת לסכום חיוב המכס (כלומר 50 פאונד או 75 דולר), עלות הזיכוי הכספי שתקבלו תרד גם היא, כך שלמעשה מפסידים את ההנחה.
שאלות ותשובות בנושאי משלוחים והחזרות
איך נרשמים לאתר?
ניתן למצוא את המידע כאן
איך מוצאים פריטים באסוס?
ניתן למצוא את המידע כאן
איך שומרים פריטים באסוס?
ניתן למצוא את המידע כאן
איזה קודים יש לאסוס?
ניתן למצוא את המידע כאן
איך משווים מחירים באסוס?
ניתן למצוא את המידע כאן
מהי שיטת המשלוח באסוס?
ניתן למצוא את המידע כאן
איך יוצרים קשר עם שירות לקוחות אסוס?
ניתן למצוא את המידע כאן
איך יוצרים קשר עם שירות לקוחות אי פוסט?
ניתן למצוא את המידע כאן
האם אסוס מוכרים בגדי ילדים?
לצערנו התשובה היא לא. אסוס בעבר מכרו בגדי ילדים ותינוקות, אך כבר לפני מספר שנים חדלו מכך.
האם לאסוס יש חנות פיזית בלונדון?
לצערנו התשובה היא לא, לאסוס קיימת רק כחנות אונליין ואין לה חנות פיזית בלונדון או במיקום אחר. יש לה מחסנים גדולים בבריטניה ואירופה, ומשרדים בלונדון והסביבה, אבל אין חנות בה ניתן לגשת ולמדוד את הבגדים. חבל!
שאלות ותשובות בנושאים כלליים
חזרה למדריך הקניה
היי הזמנתי חבילה ואחרי כמה ימים גיליתי שטעיתי במידה . לחכות עד שהחבילה תגיע או כבר עכשיו לעשות באתר החזרה? למרות שהחבילה עדיין לא הגיעה לארץ*